Vil du prøve kræfter med alt fra drift og opbygning af hjemmesider til SEO og webstatistik? Og har du mod på at være med til at indrette det nye intranet til 2.000 medarbejdere?
Vi søger lige nu en studentermedhjælper til spændende digitale kommunikationsopgave hos Danmarks største beskæftigelsesforvaltning.
Vi er et team på seks medarbejdere, der løser både interne og eksterne presse- og kommunikationsopgaver for hele forvaltningen. Stemningen i teamet er uformel, og vi sætter tid af til at hjælpe og udfordre hinanden. Vi har ofte travlt og skal løse mange små og større digitale opgaver. Vi har derfor brug for en studentermedhjælper, der kan hjælpe os med løbende drift og udvikling af en række hjemmesider på kommunens Drupal-platform, herunder forskellige skriveopgaver og mindre designopgaver.
Vi lægger vægt på, at du:
- er i gang med en relevant videregående uddannelse – fx på IT-Universitetet
- har erfaring med webpublicering og kan arbejde i et CMS (gerne Drupal)
- har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
- har forståelse for søgemaskineoptimering og effektive webtekster
- er fortrolig med Excel
- kan arbejde selvstændigt og sammen med andre
- er struktureret, overholder deadlines og følger dine opgaver til dørs
- skriver fejlfrit til web
- evt. har erfaring med HTML
Dine arbejdsopgaver vil primært være: - websupport på hjemmesider (intranet, www.kk.dk og subsites – alle i Drupal)
- at holde styr på statistik, døde links og SEO, som foregår i Siteimprove
- løbende opdatering og forbedring af struktur, indhold og sprog på hjemmeside og intranet
- udarbejdelse af små infografikker og grafik til web
- udarbejdelse af mindre nyheder til web og andre webtekster
Løn- og ansættelsesforhold Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Din arbejdsplads vil være Københavns Rådhus. Arbejdstiden er 12-20 timer om ugen alt efter, hvad der passer til dit studie.
Vi er meget fleksible i forhold til, hvilke dage på ugen der passer bedst til dit skema, men vi forventer, at du er fleksibel i perioder, hvor der er fart på i afdelingen.
Tiltrædelse senest den 1. februar 2023.
Mere information Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte webkoordinator Line Katrine Ambye på
vg31@bif.kk.dk eller 5142 8566.
Søg via linket senest søndag den 15. januar 2023 Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.