Hansenprint er B2B forhandler af printer og kopimaskiner med kontor i Esbjerg
Vi søger en engageret og erfaren deltids kontorassistent eller bogholder. Du kan evt. være pensionist som ønsker nogle timer om ugen. Vi forstiller os at det drejer sig om 1-2 dage om ugen. Men arbejdstiden kan aftales med den rette kandidat.
Dine opgave vil være:
- Fakturerer vores service og abonnementsaftaler ud mod vores kunder
- Godkende fakturaer fra vores leverandører og påsætte relevante sagsnr.
- Oprette serviceaftaler i vores systemer
- Andet kontorarbejde
Kvalifikationer:
- Du kender til fakturering
- Du er god til tal, og kan bruge en lommeregner
- Du er god til at kommunikerer både i tale og på skrift
- Du kender til regnskabsprogrammer
Vi bruger Billy som vores ERP-system, så kendskab til Billy er en fordel, men absolut ikke et krav, da det er meget intuitivt.
Arbejdets placering er tømrervej 16, 6710 Esbjerg.
Vi er en mindre organisation, hvor vi har et tæt samarbejde med hinanden.
Løn aftales efter kvalifikationer.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Peter Yde på tlf. 29318208 eller på mail: Peter@hansenprint.dkVi foretrækker, at du sender din ansøgning og CV til Peter@hansenprint.dk.PS vi er også forhandler af kaffemaskiner, så vi kan garantere at du får kvalitets kaffe i arbejdstiden.