Er du en dynamisk og udadvendt Business Controller? Så er du måske vores nye kollega!
Du får en selvstændig stilling med en bred kontaktflade i hele vores internationale organisation. Du vil bl.a. arbejde med projekter som fx implementering af IT-værktøjer herunder fakturaworkflowsystem, optimering af systemer og processer, mangeartede ad hoc-opgaver samt mere faste opgaver som fx udarbejdelse af regnskaber. Geografisk vil du være tilknyttet vores hovedkontor i Odense.
VORES NYE KOLLEGA
- Erfaring fra en lignende stilling
- Erfaring med at bygge bro mellem forretning og IT
-
Kreativ og løsningsorienteret, når der stødes på udfordringer
-
Initiativrig, selvstartende, får afsluttet opgaver og er ikke bange for at stille kritiske spørgsmål
-
Evner at arbejde med et globalt perspektiv og begå dig på dansk og engelsk
-
Godt drive og et smittende godt humør
-
Vi arbejder med med WiseTech CargoWise One, Transfer Pricing og lønadministration - har du erfaring med det, er det en fordel men ikke et krav
HOS YOYO GLOBAL FREIGHT FÅR DU
- Muligheden for at skabe din egen hverdag
-
Et stærkt fællesskab med en uformel omgangstone
-
Dynamisk stilling med en bred kontaktflade i hele organisationen
-
Gode arbejdsforhold, pension, sundhedsordning og løn efter kvalifikationer
YOYO er en international shipping- og logistikvirksomhed med et stærkt team og innovative ledere. På få år er vi gået fra en god idé og masser af energi til at være tilbagevendende gazellevinder. Vores mission er at gøre logistik nemt for vores kunder - samtidig med, at vi vil være branchens bedste arbejdsplads.
ANSØGNINGSFRIST
Vi besætter stillingen, når vi har fundet den rette kollega.
Send derfor gerne din ansøgning snarest.
TILTRÆDELSE
Hurtigst muligt efter aftale.
SPØRGSMÅL
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO:
NAVN: Henrik Hansen
EMAIL: hch@yoyoglobal.com
TLF: +45 7262 3740
SEND ANSØGNING TIL
HR-Manager Bente Villberg EMAIL: bvi@yoyoglobal.com