Gem annonce

Udlændingestyrelsen søger en teamkoordinator til Team Udbud og Indkøb

US - Næstved

Næstved, Sydsjælland inkl. Møn

Indrykket
21-11-2020
Kontakt
US - Næstved
Farimagsvej 51 A
4700
Næstved
Tlf
21489342
Praktisk information
Oprettet
21-11-2020
Udløber
15-12-2020
Kviknummer
330426702
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Jura
Stillingsbetegnelse
Jurist
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Jura og retsvæsen)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Udlændingestyrelsen søger en teamkoordinator til Team Udbud og Indkøb i Kontoret for Økonomi og Indkvartering med gode faglige og proces- og samarbejdsmæssige kompetencer.

Lidt om alt det vi tilbyder

Brænder du for at arbejde med udbuds- og indkøbsområdet og kontraktstyring – og har du gode evner til at koordinere både store og små udbuds- og indkøbsopgaver på tværs af Udlændingestyrelsens områder? Så er du måske den nye teamkoordinator, vi søger i Udlændingestyrelsen til Team Udbud og Indkøb. I starten af 2020 oprettede Udlændingestyrelsen et udbuds- og indkøbsteam, som er dedikeret til indkøbs- og udbudsområdet, og som varetager styrelsens udbud, indkøb og kontraktstyring.

Som teamkoordinator bliver du en vigtig brik i opgaven med i samarbejde med dine kolleger at opbygge og videreudvikle en stærk indkøbsorganisation samt forberede og gennemføre udbud og sikre en tæt kontraktstyring og afrapportering i organisationen.

Du vil som teamkoordinator få det daglige ansvar for et team bestående af fire jurister og to kontorfunktionærer. Teamet har det overordnede ansvar for kontrakter og indkøb i Udlændingestyrelsen og står i praksis for at udarbejde kontrakter, tilbudsindhentning, rådgivning og sparring om udbudsretlige forhold i organisationen samt gennemførelse af udbud fra A-Z. Teamet står for størstedelen af de indkøb, som Udlændingestyrelsen foretager, og det sker i tæt samarbejde med organisationen. Af opgaver kan nævnes indkøb af kontorartikler, kontrakt om kantinedrift, vagt- og rengøringsydelser og serviceaftaler, men også opgaver med rådgivning og sparring vedrørende entrepriser og daglige indkøb af håndværkerydelser på asylcentrene. Indkøbene består af en blanding af EU-udbud, indkøb på Statens og SKI’s rammeaftaler og tilbudsindhentning efter tilbudsloven.

Som teamkoordinator er din opgave at have overblik og prioritere opgaver og fordeling i teamet. Du skal også stå for oplæring af medarbejdere i forskellige udbuds- og indkøbsopgaver. Du har lyst til at motivere og videreudvikle medarbejderne i teamet samt videreudvikle arbejdsgange og styringsredskaber, så udbud og indkøbsfunktionen bliver en stærk indkøbsorganisation med fokus på compliance og effektive indkøbsprocesser og udbudsplaner.

Du skal også være med til at udvikle en professionel kontraktstyringsmodel, som har fokus på et stærkt samarbejde på tværs af organisationen, opfølgning på levering af ydelser og løbende leverandørsamarbejde om opfyldelse af kontrakten. Du spiller ligeledes en vigtig rolle i budgetlægning og udgiftsopfølgning på udbuds- og indkøbsområdet i tæt samarbejde med økonomifunktionen.

Derudover behandler teamet også høringer, aktindsigter mv. Du vil få et tæt samarbejde med de relevante kontorer i Udlændingestyrelsen og med eksterne samarbejdsparter.

Du skal arbejde i Kontoret for Økonomi og Indkvartering. Kontoret har også ansvaret for Udlændingestyrelsens økonomi og regnskab. Herudover dækker kontoret økonomi ift. indkvartering af asylansøgere (asylcentrene) og det bygningsmæssige område ift. asylindkvartering.

Du får i kontoret knap 30 engagerede kolleger med forskellige erfaringer, uddannelser, perspektiver og opgaver. Vi er engagerede i arbejdet, og vi lægger også stor vægt på et godt socialt miljø med en munter omgangstone samt en fornuftig balance mellem arbejdsliv og fritid og et godt psykisk arbejdsmiljø.

Vores forventninger til dig

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, f.eks. cand.jur. el.lign., og du har mod på at være teamkoordinator for et fagligt specialiseret team. Du besidder stærke juridiske og procesmæssige kompetencer og kan hurtigt vurdere en sag og fremhæve det relevante. Du er samtidig en udpræget holdspiller både i forhold til teamet og i forhold til organisationen.

Vi søger en dygtig og gerne erfaren teamkoordinator, som kan være faglig garant på området og samtidig sikre en robust drift, tæt opfølgning og afrapportering. Du skal kunne holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket og grebet om de enkelte opgaver. Du vil fungere som rådgiver for ledelsen på indkøbs- og udbudsområdet, og du vil fagligt understøtte opgaverne i teamet.

Yderligere information

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger i Næstved. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i Næstved og Birkerød.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Politiets Efterretningstjeneste vil gennemføre en registermæssig undersøgelse af din person, så vi i Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Du skal løbende kunne bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata her.

Har du spørgsmål i øvrigt, er du velkommen til at kontakte kontorchef Thomas Mortensen på telefonnummer 21 48 93 42 eller på e-mail tmo@us.dk.

Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest tirsdag den 15. december 2020.

Vi forventer at holde samtaler i uge 2. Der vil muligvis være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
US - Næstved
Farimagsvej 51 A
4700
Næstved
Tlf
21489342
Praktisk information
Oprettet
21-11-2020
Udløber
15-12-2020
Kviknummer
330426702
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Jura
Stillingsbetegnelse
Jurist
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Jura og retsvæsen)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce