Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

tysktalende debitorbogholder

RANDSTAD A/S

Vejle, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
27-11-2022
Kontakt
RANDSTAD A/S
Bredskifte Allé 11
5000
Odense C
Tlf
86129588
Praktisk information
Oprettet
27-11-2022
Udløber
21-12-2022
Kviknummer
331374367
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Bogholder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Behersker du tysk på højt niveau, og har du en god talforståelse? Vil du arbejde med debitorbogholderiet i en virksomhed i udvikling og med højt drive? Så er det måske dig, vi søger.
For vores kunde DK Company søger Randstad en tysktalende debitorassistent til en fast stilling.

om dk company
DK Company-koncernen er en dynamisk og vækstorienteret international koncern med passionerede medarbejdere, der ønsker at gøre en forskel. Mulighederne er store i en koncern med 25 brands, 16.000 engroskunder, 5 retail-koncepter, 200 helt og delvist ejede detailbutikker samt en e-handelsplatform. Den årlige omsætning er 3,9 mia. kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Belgien, Tyskland, Storbritannien, Frankrig, Schweiz, Holland, Spanien, Canada og Kina samt repræsentation i Tyrkiet og Bangladesh. Domicil Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København.

om stillingen
I stillingen vil du have dit daglige virke på kontoret i Vejle. Her bliver du en del af en større økonomiafdeling, som arbejder sammen på kryds og tværs. Derudover kommer du også dagligt til at arbejde sammen med den øvrige organisation.
I stillingen bliver du debitoransvarlig for det tyske marked på en række enkeltstående brands. Her vil du have en bred vifte af arbejdsopgaver inden for debitorbogholderiet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • En levende kontakt til kunder samt agenter
  • Oprettelse og vedligeholdelse af kundestamdata
  • Kreditvurderinger samt debitorforsikring
  • Bogføring af indbetalinger
  • Faktureringsgodkendelser
  • Rykker- og inkassoprocedurer

Derudover vil du også komme til at sidde med diverse afstemninger, ordregodkendelser og diverse ad hoc-opgaver.

din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende for os, men vi forestiller os, at du kommer med en solid erfaring fra en administrativ og koordinerende rolle, hvor du gerne har haft berøring med økonomi- og bogholderiopgaver. Det kan f.eks. være, at du har arbejdet som koordinator, kontorassistent, kundeservicemedarbejder, administrativ medarbejder, udvidet receptionist eller lignende.
Derudover er du naturligvis flydende i det tyske sprog, både mundtligt og skriftligt.

Du skal have et godt kendskab til MS Office-pakken og kunne forstå eller have viljen til at lære de regnskabsmæssige sammenhænge.

Vi forventer, at du er udadvendt, energisk og positiv og forstår at yde den bedste service til kunderne. Du arbejder grundigt og struktureret med dine opgaver og forstår at bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag.

der tilbydes

  •  Der er tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling
  • En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
  • En attraktiv stilling, hvor ansættelsesforhold naturligvis matcher kvalifikationer og baggrund
  • En uformel organisation med plads til smil
  • Et godt samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen


ansøg
Vi leder efter en medarbejder, der kan starte snarest muligt. Send os din ansøgning og dit CV snarest, da vi løbende afholder samtaler og ansætter, når den rigtige er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Stine Bomberg på tlf. 25 97 08 13.

Denne rekruttering håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettes hertil.

om randstad
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.700 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.

I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Ansøg nu
Job i virksomheden
Virksomhedsinformation
RANDSTAD A/S
Bredskifte Allé 11
5000
Odense C
Tlf
86129588
Praktisk information
Oprettet
27-11-2022
Udløber
21-12-2022
Kviknummer
331374367
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Bogholder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed