Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To virksomhedskonsulenter til Job- og Virksomhedsservice i Glamsbjerg

Assens Kommune - Jobcenter Assens

Assens, Fyn

Indrykket
13-05-2022
Kontakt
Assens Kommune - Jobcenter Assens
Rådhus Allé 5
5610
Assens
Praktisk information
Oprettet
13-05-2022
Udløber
23-05-2022
Kviknummer
331159587
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Virksomhedskonsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Undervisning og pædagogik), Ikke angivet (Forskning og udvikling), Ikke angivet (Ingeniør og naturvidenskab), Ikke angivet (Human Resources)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Har du lyst til at arbejde målrettet med opfølgning på eksisterende fleksjobsager samt være med til at opsøge virksomheder og hente flere nye fleksjobordrer hjem? Er du en, der kan skabe gode match mellem virksomheder og ledige fleksjobbere, og har du lyst til at blive en del af en succesfuld jobcenterafdeling? Så er det måske lige dig, vi er på udkig efter!

Afdelingen Job- og Virksomhedsservice søger 2 nye virksomhedskonsulenter.

Stillingen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse hurtigst muligt.

Hvem er vi

Job- og Virksomhedsservice er en afdeling i Jobcentret bestående af 27 medarbejdere, der arbejder med målgrupperne a-dagpenge, kontanthjælp (jobklare) og ledighedsydelse samt rekrutteringsservice, uddannelsesvejledning, administration og flere interne jobindsatser.

Vi kan tilbyde dig at blive en del af en fantastisk velfungerende afdeling med en masse sjove, dynamiske og arbejdsomme kollegaer. De brænder alle for at gøre en forskel, og de har fokus på både trivsel og resultater og har altid hjertet på rette sted.

Om jobbet 

Som ny virksomhedskonsulent i Job- og Virksomhedsservice vil du komme til at arbejde med fleksjobbere i arbejde samt modtagere af ledighedsydelse. Du vil både have en myndighedsrolle samt konsulentfunktion. Opgaverne bliver mangeartede, og her er et udpluk:

  • Opfølgninger på fleks- og løntilskudsjob jf. lovgivningen.
  • Revurdering af fleksjobaftaler bl.a. med henblik på udvikling og progression.
  • Vejledning af virksomheder og borgere.
  • Administrative opgaver, herunder godkendelse af fleksjob m.m. i VITAS og diverse FASIT-registreringer fx opfølgningsnotater og beskrivelser af praktikker.
  • Tæt samarbejde med myndighedssagsbehandlere samt ekstern aktør.
  • Besvarelse af opkald fra borgere.
  • Bevilge hjælpemidler og personlig assistance.
Hvem er du

Det er på ingen måde afgørende, hvilken uddannelsesmæssig baggrund du har, vi vægter diversitet højt og har en meget blandet medarbejdersammensætning. Det vigtigste er, at du har en personlighed, der passer til kulturen i Job- og Virksomhedsservice, at du er engageret og fleksibel i opgaveløsningen, og at du er en god kollega.

  • Du motiveres af at skabe gode resultater, og du ser det som en sejr, hver gang der opnås et match mellem en borger og en virksomhed. 
  • Du er god skriftligt og har administrativt flair.
  • Du evner at formidle ledige fleksjobbere til job og har givetvis erfaring med salg og opsøgende virksomhedskontakt.
  • Du finder det spændende og helt naturligt at opsøge virksomheder og arbejdsgivere med henblik på at finde stillinger og jobåbninger, der kan matche vores ledige fleksjobbere.
  • Som person er du lyttende, nysgerrig, en god netværker, udadvendt og har overblik.
  • Du har et gyldigt kørekort.
Løn og ansættelsesvilkår

Stillingene er med ansættelse senest 1. august 2022 - men meget gerne før - og på 37 timer ugentligt med flekstid.

Den ene af de 2 stillinger er tidsbegrænset i 12 måneder.

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomster og ud fra principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan gøres digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. 

Vil du vide mere 

Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anders Barkholdt pr. mail på: anbar@assens.dk. Send en mail med dine spørgsmål til stillingen og så vil du blive kontaktet hurtigst muligt.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 23 2022.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=eac37eb5)

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Assens Kommune - Jobcenter Assens
Rådhus Allé 5
5610
Assens
Praktisk information
Oprettet
13-05-2022
Udløber
23-05-2022
Kviknummer
331159587
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Virksomhedskonsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Undervisning og pædagogik), Ikke angivet (Forskning og udvikling), Ikke angivet (Ingeniør og naturvidenskab), Ikke angivet (Human Resources)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed