Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

TEAMLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Frederiksberg, Storkøbenhavn

Indrykket
12-06-2019
Kontakt
PROFILPARTNERS ApS
Birkerød Kongevej 81
2605
Brøndby
Tlf
43434060
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
05-07-2019
Kviknummer
330021668
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Afdelingschef, offentlig administration
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Offentlig administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega

Virksomhedsbeskrivelse:
SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS International akut personlig assistance over hele verden. 

Virksomheden assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af forsikringsselskaberne. Denne support sker ud fra virksomhedens døgnåbne alarmcentral på Frederiksberg. 

SOS International har et omfangsrigt netværk af kvalificerede leverandører og forretningspartnere over hele verden, og + 20 SOS-servicekontorer. Med mere end 1.200 ansatte, repræsenterer SOS International 30 nationaliteter, og tilsammen taler vores medarbejdere mere end 37 forskellige sprog.

SOS International er ejet af en række af de største forsikringsselskaber i Norden og har en sags mængde, der placerer SOS International, som en af de største assistancevirksomheder i verden. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Operation Manageren og som en del af et lederteam på 12 kollegaer, kommer du til at sidde med to overordnede ansvarsområder. Du får ledelsesansvaret for et team af dedikerede svenske medarbejdere, og samtidig får du ansvaret for at vedligeholde og udbygge samarbejdsrelationerne til nogle af de store finske, svenske og baltiske forsikringsselskaber, som er virksomhedens kunder. 

Du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder lidt rejseaktivitet primært til Sverige. I relation til ledelsen af teamet, kommer du til at samarbejde med en kollega, omkring ansvaret for det svenske support team. Dette velfungerende teams, sidder med ansvar for at servicere kunderne på det svenske marked 24 timer i døgnet - 365 dage om året. Din opgave bliver, at sikre overholdelse af de indgåede serviceaftaler, så kunden altid får en god oplevelse. 

Dette opnås bl.a. ved en løbende motivering og udvikling af teamet via kundelyt, faglig sparring, løbende coaching og en kontinuerlig feedback og sparring. 

Du forstår at sætte klare mål for teamet, og går gerne forrest og viser vejen. I tæt samarbejde med din kollega, får du ansvaret for koordinering og afvikling af 24/7 driften i teamet. Du har supervisorer i gruppen, men skal alligevel forvente, at din arbejdstid kan blive fordelt på både dag, aften og weekender, ligesom du står til rådighed telefonisk, efter at du er gået hjem. 

Stillingen er meget alsidig med god mulighed for at være med til at præge, hvordan opgaverne skal løses, og hvor selvkørende dit team skal være. 

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der trives med, og er dygtig til, at navigere i en omskiftelig og hektisk hverdag. 

Du er samtidig en meget serviceminded, struktureret og robust person, der formåer at holde momentum, selvom du ofte vil blive afbrudt i dit arbejde.

Du tilbydes:
Du bliver en del af et multikulturelt og godt kollegialt arbejdsmiljø, i en alsidig dynamisk stilling, hvor der stort set altid er travlt, og hvor to arbejdsdage aldrig er ens.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk, svensk og finsk i skrift og tale og,du har et godt kendskab til MS Office pakken.

Løn:
Du får en fast løn samt pensionsordning og sundhedsforsikrin

Erhvervserfaring:
Virksomheden er åben overfor forskellige baggrunde. Har du ledelseserfaring er det en fordel, dog uden at det er et krav.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
PROFILPARTNERS ApS
Birkerød Kongevej 81
2605
Brøndby
Tlf
43434060
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
05-07-2019
Kviknummer
330021668
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Afdelingschef, offentlig administration
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Offentlig administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed