Søger du et job på op til 18 timer, hvor du understøtter organisationen Social & Sundhed i Aabenraa Kommune med at bruge vores digitale kommunikationsplatform "Dialognet", så læs videre og søg jobbet!
Dialognet er en webbaseret kommunikationsløsning og et digitalt intranet, der gør information m.m. let tilgængelig for mobile medarbejdere.
Vi står overfor en omstrukturering af informationsarkitekturen på Dialognet, så vi kan blive endnu bedre til at understøtte medarbejderne i at finde de informationer de har brug for, og til at udnytte de muligheder, som Dialognet byder. Det vil derfor være en fordel, hvis du besidder evnen til at koble medarbejdernes behov med de systemtekniske muligheder.
Dine opgaver er bl.a.:
I relation til Dialognet
- Systemadministration i form af opsætning, vedligehold og udvikling af Dialognets brugergrænseflade
- Løse supportopgaver
- Udarbejde vejledninger
- Undervise brugerne i brug af Dialognet
- Uploade informationer på platformen
- Redigering af nyheder, procedurer, aktiviteter mv.
Du skal forvente, at der vil komme andre opgaver, efterhånden som du kommer ind i jobbet.
Dine faglige kvalifikationer og personlige kompetencerVi forventer du fagligt
- har erfaring med systemadministration
- har en administrativ eller it-teknisk baggrund
- er god til at kommunikere med slutbrugere og kollegaer
Vi forventer du personligt
- er ansvarsfuld og grundig i dine opgaver
- er fleksibel og har den rette indstilling til understøttelse af mange faggrupper
- kan håndtere flere opgaver samtidigt
- er en aktiv holdspiller
Det vil derudover være en fordel, hvis du har erfaring med/kendskab til arbejdet i en politisk styret organisation.
Du bliver sammen med din kontorkollega en del af forvaltningens IT enhed, som udover Dialognet bl.a. yder systemadministration og support til det primære fagsystem KMD Nexus og varetager opgaver omkring GDPR.
Om Kvalitet & ITDu bliver en del af teamet Kvalitet & IT i Social & Sundhedsforvaltningen. Vi har kontor på rådhuset i Aabenraa.
Alle i teamet arbejder tæt sammen i hverdagen om at understøtte forvaltningens medarbejdere i deres kerneopgave. Vi har bl.a. fokus på trivsel, høj faglighed og faglig sparring i hverdagen
Løn- og ansættelsesvilkår Timetal: Op til 18 timer i ugen.
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Stillingen kan tiltrædes som flexjob efter gældende regler.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt, dog senest 1. juni 2023.
Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte teamleder for Kvalitet & IT Marie Gravengaard på telefon 7376 7709 eller mail:
mgr@aabenraa.dkAnsøgning Ansøgningen vedlagt dokumentation for uddannelse og eventuelt tidligere beskæftigelse sender du via linket senest søndag den 16. april 2023.
Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 21. april 2023.
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med. Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på
https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på:
https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e2d29b20)