Har du lyst til at prøve kræfter med alsidige og spændende opgaver indenfor databehandling og udviklingsprojekter? Vil du være med til at skabe en effektiv og kundeorienteret drift og vedligehold af Københavns Kommunes bygninger? Ønsker du erfaring med at lave ledelsesinformation i en politisk styret organisation, og trives du med at strukturere og visualisere data?
Så er du måske den nye studentermedhjælper i Team Kundestrategi.
Om stillingen
Som studentermedhjælper i Team Kundestrategi vil du blive en del af team kundestrategi, som understøtter hele Københavns Ejendomme indenfor kundeservice. Du vil få ansvaret for en fast opgaveportefølje, og derudover vil du blive inddraget i løsningen af opgaver i vores center (Center for Kundeservice) og på tværs af Københavns Ejendomme og Økonomiforvaltningen.
Opgaverne vil have varierende karakter, men kan forventes at ligge indenfor følgende områder
- Udvikling, opdatering og vedligehold af dynamiske ledelsesrapporter i Microsoft Power-BI
- Diverse ad-hoc opgaver i kontoret indenfor udvikling- og implementeringsprojekter
- Understøttelse af ledere og projektledere med databearbejdning og analyse
Som udgangspunkt vil din arbejdstid være 15 timer om ugen, men med mulighed for fleksibilitet. Omfanget af arbejdet vil variere i perioder, og vi vil selvfølgelig tage hensyn til dine eksamener.
Om dig Vi forventer, at du - Er fagligt ambitiøs og tager ansvar for at løse dine opgaver
- Har interesse for at arbejde med datavisualisering og ledelsesinformation
- Er indstillet på at lære eller kender programmet microsoft powerbi
- Har en pippi-attitude til nye opgaver (det har jeg ikke prøvet før, så det er jeg sikkert god til)
Vi forestiller os, at - Er serviceminded og fleksibel og hurtigt kan sætte dig ind i nye opgaver
- Er vant til at bearbejde data i excel
- Kan formidle dit arbejde i klar tale og skrift
- Er en god kollega, der bidrager med kvalitet og humor både i faglige og sociale sammenhænge
- Har en relevant akademisk studiebaggrund, hvor statistik og dataanalyse er en del af pensum
- Har gennemført de første 1-2 år af din bachelor eller, at du lige er begyndt på kandidatdelen
Du skal ikke kunne alle ting på en gang, men du skal være tydelig omkring, hvor dine styrker er.
Vi tilbyder Udover de spændende arbejdsopgaver tilbyder vi dig et job med - Ansvar og mulighed for at påvirke, hvordan du løser dine opgaver
- Faglige og personlige udviklingsmuligheder, herunder grundig oplæring
- Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og studieliv
- Mulighed for at deltage i faglige og sociale arrangementer
- Gode kollegaer og socialt sammenhold
Om os Team kundestrategi i Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme består af otte engagerede og selvstændige medarbejdere, som arbejder med kundeservice og understøtter drift og vedligehold af kommunens bygningsmasse. Vi er et team med mange udviklingsprojekter i støbeskeen, så der er rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med opgaver i relation til både den daglige drift og udviklingsprojekter. Teamet har særligt fokus på det tværfaglige og tværorganisatoriske samarbejde og de gode kunderelationer.
Løn- og ansættelsesvilkår Som studentermedhjælper i Center for Kundeservice vil du referere til enhedschefen, men du vil koordinere dine daglige opgaver med medarbejdere og projektledere i teamet.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er til besættelse den 1. november 2023 eller snarest muligt.
Arbejdspladsen er på Borups Alle, 2400 København NV.
Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte specialkonsulent Stig Nilsson, på mobil 4043 9541.
Søg stillingen via linket senest fredag den 24. oktober 2023 Vi forventer at afholde samtaler umiddelbart efter fristens udløb. Der vil være en lille test i forbindelse med samtalen.
Københavns Ejendomme Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på
www.kobenhavnsejendomme.kk.dk