I dit nye team Kommunikation & Marketing vil du møde seks kolleger, der alle supplerer hinanden med forskellige fagligheder og kompetencer. Vores hverdag er drevet af udvikling, kreativitet og skaberlyst kombineret med et godt socialt miljø og et ønske om at lykkes sammen. Vores vigtigste opgave er at understøtte forretningen ved hjælp af strategisk kommunikation, markedsføring og visuel identitet, og som ny kollega får du en vigtig rolle i dette arbejde.
Om de spændende kommunikationsopgaver
Dine opgaver vil ligge i snitfladen mellem Kommunikation & Marketing og HR. Du får både egne ansvarsområder og hjælper til i teamet, hvor der er behov.
Opgaverne kommer til at variere, men omfatter blandt andet at:
• skrive stillingsopslag
• opsætte kampagner på LinkedIn i forbindelse med rekrutteringer
• sikre opdatering af kanaler og materialer i forbindelse med til- og fratrædelser
• producere indhold til vores interne og eksterne kanaler
• ajourføre og opdatere indhold på vores intranet
• opsætte spørgeskemaer til interner målinger
• hjælpe til med planlægning og afholdelse af events
• bistå ved mindre projekter både i og udenfor teamet.
Dit hjerte banker for...
at omsætte din viden inden for kommunikation og marketing til praksis. Du trives med skriveopgaver og formulerer ubesværet tekster, der fænger målgruppen. Du motiveres af at få ting til at ske og tager ejerskab for dine opgaver. Desuden sætter du en ære i at levere service og support af højeste kvalitet til den aftalte tid. Organisatorisk får du en stor berøringsflade, og det er derfor vigtigt, at du er god til at opbygge relationer og trives med samarbejde på tværs af både afdelinger og fagligheder. Hvis du samtidig har erfaring med Microsoft Sharepoint og kampagneopsætning på LinkedIn - klapper vi i hænderne.
Du er i gang med en kommunikationsuddannelse, og da studiet også skal passes, vil jobbet være på 15 timer om ugen. I eksamensperioder er vi naturligvis fleksible med din arbejdstid.
Du er en vigtig del af vores virke som ansvarlig ejendomsejer
ATP Ejendomme ejer, drifter og udvikler en af landets mest imponerende ejendomsporteføljer, der omfatter både ældre, æstetiske ejendomme, topmoderne nybyggeri samt spændende byggeprojekter.
Gennem de seneste år har ATP Ejendomme gennemgået en organisatorisk og kommerciel transformation, som vi stadig er i gang med. Hos os får du en karriere med mening, hvor du kan udfolde dine faglige evner og menneskelige kvaliteter sammen med dygtige kolleger om et fælles mål og med en stærk kultur. Toppræstationer kræver et godt arbejdsmiljø.
Derfor lægger vi stor vægt på trivsel, livsbalance og dygtig ledelse.
=dig? Så glæder vi os til at høre fra dig
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig senest den 3. december. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef John Veje på tlf. 2496 9313.
#LI-hybrid
Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP Ejendomme frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende. ?