Vil du være en del af et dynamisk HR team i Danmarks største landbrugskoncern? Vil du tilegne dig erfaring inden for en bred vifte af administrative HR-arbejdsopgaver, styrke dine kompetencer og starte din karriere i en stor og international koncern?
Lærerig rolle med varierende arbejdsopgaver
I rollen som studentermedhjælper vil du få et stort indblik i DLG som virksomhed og den udvikling, koncernen gennemgår. Du får praktisk erfaring med blandt andet systemdrift, analyse og rapportering inden for HR-områderne Payroll, HRIS, HR Legal og Learning. Du vil indgå i et professionelt, men uhøjtideligt team af kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde. Opgaverne i stillingen omfatter blandt andet:
- Kursusadministration ifm. kursustilmeldinger og oprettelse af nye kurser
- Daglig ansvarlig for kontakten til vores eksterne samarbejdspartner ifbm. håndtering af kurser
- Administration af HRs billedarkiv iht. GDPR
- Rapportering og trækning af lister fra vores rapporteringsportefølje
- Kontroller af systemmæssige workflows
- Udarbejdelse og udsendelse af medarbejderundersøgelser
- Ansvarlig for udarbejdelse af ansættelseskontrakter og system-onboarding for DLGs høstmedarbejdere
- Præsentere og formidle indsigt og viden i samarbejde med dine kolleger
Din baggrund og nøglekompetencer
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, formentligt inden for HR, økonomi eller IT og har minimum 2 år tilbage af din uddannelse. Rollen spænder bredt, men det er vigtigt, at du trives med systemdrift, tal og analyse, - såvel som support og service.
- Du er hurtig til at lære nyt og arbejder selvstændigt
- Du arbejder struktureret og er detaljeorienteret
- Du er rutineret i at arbejde med Excel og Word, samt har generelt flair for IT-systemer
- Du følger alle opgaver til dørs og har styr på deadlines
- Du er hjælpsom og fleksibel, og du har fokus på at yde en god service
- Du besidder et godt humør og er nysgerrig i forhold til nye opgaver
Vi tilbyder
- At du kan bringe din viden og nysgerrighed i spil
- Forstå hvordan en HR-afdeling fungerer i praksis
- Supplere din faglighed med praktisk erfaring og styrke dit CV
- Gode muligheder for at bygge et netværk og udvikle dig fagligt
- Projektdeltagelse
- En fleksibel arbejdsplads, hvor du på sigt har mulighed for hjemmearbejdsdage
Din arbejdstid er cirka 15 timer om ugen fordelt på 2-3 arbejdsdage. Du vil få arbejdsplads i vores nybyggede, prisbelønnede domicil i Fredericia
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of People Services Hanne Svejbæk Buchholdt på hbu@dlg.dk eller tlf. 2764 1290. Vi holder ansættelsessamtaler løbende, og opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.