Hvis du synes fleksible arbejdsdage, frisk luft og administration af tilladelser i en politisk styret organisation lyder som noget for dig, så er du måske vores næste studentermedhjælper.
Vejtilladelser giver ca. 13.000 tilladelser årligt til råden over offentligt vejareal til container, byggepladser, materiel, stilladser mv. Tilsynsområdet har fået større politisk fokus, og Vejtilladelser har fået politisk bevilling til at højne tilsynsniveauet. Det betyder, at vi får travlt, og vi har derfor brug for nye medarbejdere.
Her vil du blive en del af en løsningsorienteret servicerende myndighed, som bidrager til, at vejene i København er sikre, fremkommelige og beholder sin værdi.
Arbejdsopgaver
Din primære opgave vil være at undersøge om betingelserne for tilladelse til opsætning af container bliver overholdt. Det betyder, at du skal føre tilsyn med de steder, der er søgt tilladelse til og undersøge om bl.a. tidsfrister, pladskrav osv. overholdes samt tilse skader efter en opstillet container.
Du vil understøtte vejinspektørerne i deres arbejde og have fremkommelighed og sikkerhed i fokus.
Din arbejdsplads vil primært være ude i byen, hvor du vil have mulighed for lån af elcykel, men der vil også være arbejde på kontoret på Islands Brygge.
Vi tilbyder dig
Du bliver en del af enheden Vejtilladelser, som består af 23 medarbejdere fordelt på udførende vejinspektører og et administrativt team. Vejtilladelser bidrager blandt andet til at øge sikkerheden og fremkommeligheden for alle, der færdes i København – om det er fodgængere, cyklister eller bilister. Vi sikrer, at vejkapitalen på offentlige veje ikke bliver dårligere, og vi fører tilsyn og giver tilladelser til rådighed over vejareal til bl.a. ledningsejere og entreprenører, der skal arbejde på vejen samt til opstilling af containere, mobilkraner, stilladser og skurvogne på byens veje og fortove.
Vi nyder hinandens forskellige fagligheder og bestræber os på at dele erfaringer på tværs af hele organisationen. Arbejdet er præget af gode kollegaer, selvstændigt arbejde og en aktiv arbejdsdag, som varierer mellem arbejde ude i byen og inde på kontoret.
Ansættelsesforhold
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er ca. 16 timer med flekstidsordning, og der er fleksibilitet ift. valg af arbejdsdage, som planlægges i fællesskab.
Forventet start er den 1. marts 2023.
Arbejds- og tjenestestedet er Islands Brygge i København S.
Ansættelsen vil være som studerende i henhold til overenskomst for administration og IT mv. indgået mellem HK og KL Kommunal.
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Anna Svemark på 2030 7115.
Søg via linket senest mandag den 13. februar 2023
Vi afholder samtaler fredag den 17. februar.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.