Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper med gode GIS-kompetencer til Driftsplan i afdelingen for Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR)

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
24-01-2023
Kontakt
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
20569852
Praktisk information
Oprettet
24-01-2023
Udløber
19-02-2023
Kviknummer
331474471
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Administration
Stillingsbetegnelse
Studentermedhjælper
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du arbejde med et strategisk vigtigt område i Københavns Kommune? Så har vi måske stillingen til dig.

Da en af vores dygtige studentermedhjælpere bliver færdiguddannet, har vi en stilling ledig til at arbejde med data og GIS.

Om Driftsplan
I Driftsplan har vi fokus på at styrke PKR gennem smart og intelligent brug af data. Med indsamling, analyse og formidling af data understøtter enheden grundlaget for fakta- og vidensbaseret styring og udvikling af driften til gavn og glæde for københavnerne. Driftsplan bidrager til en række forskellige opgaver, der har til formål at skabe indbydende og velfungerende byrum til mangfoldigt liv og brug.

Driftsplan består af 24 engagerede og kompetente medarbejdere, som har fokus på at drive og støtte udviklingen af driften i byen. Vores kollegaer i afdelingen sørger for at holde København ren og grøn.

Om dig
Det er en forudsætning, at du er studerende og har læst minimum et år på universitetet. Der er forskellige indgange til jobbet, men en vigtig forudsætning er erfaring med og et stort kendskab til GIS. Vi forestiller os, at du er ved at uddanne dig til f.eks. landskabsarkitekt, naturforvalter, forstkandidat, geograf, ingeniør eller lignende.

Du har interesse for data og kort, er hjælpsom, venlig og omhyggelig med dit arbejde. Desuden er du hurtigopfattende og kan omsætte din tilegnede viden til handling. Du tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Udover GIS må du gerne have erfaring med Office-pakken, især Excel. Det er en fordel, hvis du har interesse for og kendskab til Københavns geografi og grønne områder.

Dine arbejdsopgaver bliver

  • Registrering og digitalisering af arealer, inventar og træer i GIS (vi arbejder i QGIS)
  • Feltdata indsamling med Mergin Maps
  • Redigering og opdatering af gravsteder i GIS for de 5 kommunale kirkegårde
  • Produktion af kortmateriale i GIS
  • Mindre GIS-analyser og databaseforespørgsler
  • Andre registrerings- og databehandlingsopgaver
Vi tilbyder
Et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, stort engagement og samarbejde. Afvekslende opgaver – og frihed under ansvar. Vi er fleksible mht. til studieophold, projektarbejde m.v.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Stillingen er til besættelse snarest muligt, og arbejdstiden er 10 timer om ugen f.eks. fordelt på to dage om ugen, evt. mere i ferieperioder.

Arbejdssted
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Driftsplan
Vi bor i Njalsgade på Islands Brygge, 2300 København S.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på mail eller sende en sms, og så vil vi ringe dig op. Du kan kontakte:
GIS-konsulent Christian Emil Kjærsgaard på JU2J@kk.dk eller 2943 1208.
GIS-konsulent Jacob René Medborg på BX15@kk.dk eller 3131 1802.
Enhedschef Louise Zachariassen Meltz på G76G@kk.dk eller 2124 7251.

Søg via linket senest søndag den 19. februar 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
20569852
Praktisk information
Oprettet
24-01-2023
Udløber
19-02-2023
Kviknummer
331474471
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Administration
Stillingsbetegnelse
Studentermedhjælper
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed