Gem annonce

Salgs- & logistiksupporter søges til det svenske marked

TEMP TEAM A/S

Horsens, Østjylland

Indrykket
26-03-2020
Kontakt
TEMP TEAM A/S
Kirkevej 3
8751
Gedved
Tlf
86197666
Praktisk information
Oprettet
26-03-2020
Udløber
13-04-2020
Kviknummer
330236515
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing
Stillingsbetegnelse
Salgskonsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Brænder du for at yde kundeservice, og løse interne salgsopgaver på tværs af landegrænser? Er du samtidig rigtig god til at få enderne til at nå sammen i hverdagen? Så skal du gribe denne mulighed hos James Hardie Denmark.

 

Rekrutteringsvirksomheden Temp-Team søger på vegne af James Hardie Denmark i Gedved, en svensktalende, udadvendt salgs- og logistiksupporter, med den fornemme opgave, at servicere virksomhedens svenske kunder.

 

James Hardie Denmark, filial af James Hardie Europe og del af den verdensomspændende James Hardie koncern, som er verdens største producent og distributør af James Hardie fibercement og Fermacell fibergips, der anvendes overalt hhv. udvendigt og indvendigt i byggeriet til både lofter, vægge, gulv og facade. Virksomhedens skandinaviske aktiviteter drives fra hovedkontoret i Gedved, hvor du også vil have din daglige gang.

Organisationen er præget af en stærk teamånd, hvor gensidig inspiration, respekt og ikke mindst lysten til at lykkes er tilstede.

Du bliver derfor en del af en stor virksomhed, der i de kommende år har ambitioner om vækst på både top- og bundlinje. Som salgs- & logistiksupporter i James Hardie Denmark, indgår du som en vigtig del af hele salgsteamet og er en vigtig del af hele salgsprocessen, da den svenske byggebranche ikke kan undvære dig!

Du bliver derfor ansvarlig for at supportere virksomhedens svenske salgsorganisation fra det skandinaviske hovedkontor i Gedved. Du får en grundig oplæring i dine kommende arbejdsrutiner og virksomhedens produkter, og de øvrige opgaver der vil være en del af din kommende hverdag.

 

  • Ordrehåndtering fra start til slut; tilbudsgivning, ekspedering, fakturering og logistikkoordinering
  • Opdatering af stamdata
  • Kundeservice og salgssupport, både internt og eksternt. Du vil have tæt kontakt med eksterne sælgere på det svenske marked
  • Support til salgsledelsen og forefaldende administrative opgaver

 

For at komme i betragtning til stillingen, søger vi en medarbejder ud fra følgende faglige og personlige egenskaber.

 

Faglige kvalifikationer

  • Du har som minimum erfaring fra tidligere jobs, med enten; internt/eksternt salg, kundeservice, key account management eller spedition/logistik
  • Det foretrækkes at du kan beherske svensk på modersmålsniveau. Gerne erfaring med handel til Sverige, da jobbet kræver, at du kan håndtere og servicere dine svenske kollegaer og kunder, på lige fod med de danske
  • Du må have et godt arbejdsrelateret kendskab til brug af IT. Foruden Officepakken, er du vant til at arbejde med ordrehåndtering i ERP-systemer – gerne SAP og/eller Salesforce.

 

Personlige kompetencer

  • Du har høj arbejdsmoral og trives i åbne, travle miljøer
  • Du ønsker en fuldtidsstilling og har en positiv tilgang til opgaver og kollegaer
  • Du skal være god til at håndtere og tage beslutninger
  • Du arbejder godt på egen hånd, men du forstår at være en del af en afdeling med et fælles formål
  • Dine tidl. arbejdsgivere vil desuden fortælle om dig, at du er stabil, pligtopfyldende og indstillet på hvad det kræver at arbejde med stramme deadlines

 

Der lægges overordnet størst vægt på din personlighed og indstilling. Det er rigtig vigtigt, at du er positivt indstillet, fleksibel og at du har en opsøgende tilgang til dit arbejde.

 

Der er tale om en attraktiv stilling i en sund vækstvirksomhed med rigtig gode værdier og stolte traditioner.

 

Arbejdstid: I tidsrummet kl. 08:00 til 16:00 fredage til 15.00 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Ansættelsesforhold: Du ansættes med en konkurrencedygtig lønpakke der afspejler dine kvalifikationer og erfaring. Dertil mulighed for at indgå i kollektiv pensionsordning, sundhedsforsikring mm.

Ansættelsesform: Fastansættelse hos James Hardie Denmark

Arbejdssted: Kirkevej 3, 8751 Gedved

 

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter så snart vi har den rigtige kandidat.

 

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
TEMP TEAM A/S
Kirkevej 3
8751
Gedved
Tlf
86197666
Praktisk information
Oprettet
26-03-2020
Udløber
13-04-2020
Kviknummer
330236515
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing
Stillingsbetegnelse
Salgskonsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce