Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent søges til virksomhed i vækst

MOMENT A/S

København, Storkøbenhavn

Indrykket
15-04-2019
Kontakt
MOMENT A/S
Borupvang 4
2730
Herlev
Tlf
33113018
Praktisk information
Oprettet
15-04-2019
Udløber
09-05-2019
Kviknummer
329976805
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Bogholder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Har du lyst til at bringe dine kompetencer i spil i en spændende virksomhed i Kbh. K, der sikrer dig en dynamisk hverdag med fagligt kompetente kolleger?

Jobbet

Til DanAccount søger vi en erfaren regnskabskonsulent, som har lyst til bringe sine kompetencer i spil i en virksomhed i fuld udvikling og vækst.

DanAccount er en relativ ung virksomhed med stor fokus på kvalitet og en høj faglig standard, hvor kulturen er uhøjtidelig, og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde.

Virksomheden består af 7 engagerede regnskabs- og lønkonsulenter, men har store ambitioner og ønsker at vækste til en virksomhed med 20-25 ansatte.

Du kan forvente at blive en del af et fagligt stærkt team, som sørger for, at du får en grundig introduktion til opgaverne.

DanAccounts brede kundeportefølje giver dig garanti for en spændende og varieret arbejdsdag.

På sigt vil du komme til at arbejde selvstændigt med økonomifunktionen for flere af virksomhedens danske og internationale kunder. Du vil fungere som sparringspartner for kunder i vækst og være med i etableringsfasen af helt nye virksomheder.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Almen bogføring for egen gruppe af mindre virksomheder
  • Debitorstyring, evt. fakturering og rykning
  • Kreditorstyring, betaling af leverandørfakturaer
  • Afstemning og rapportering (ledelse og myndigheder)
  • Kommunikation og sparring med kunderne

Profil

Den ideelle kandidat har mellem 3-5 års erfaring indenfor lignende arbejdsopgaver. Har du erfaring med egen kundeportefølje indenfor et lignende konsulenthus, er dette en fordel.

Du kan beskrive dig selv som udadvendt og serviceminded og trives i kombinationen af humor og disciplin. Derudover fungerer du både i teams såsom i selvstændigt arbejde.

Du skal kunne se dig selv i en virksomhed med store ambitioner og have lyst til at lære nyt samtidig med, at du ligeledes er åben overfor at lære fra dig.

Den rette kandidat kan nikke genkendende til følgende:

  • Er god til engelsk og gerne svensk
  • Har kendskab til almindelige momsregler
  • Kan arbejde i Excel og Outlook
  • Kan arbejde i e-conomic og/eller Billy og/eller Dinero

Arbejdstid og opstart

Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag til fredag indenfor almindelig kontortid.

Opstart hurtigst muligt.

Proces

Hvis du er interesseret i stillingen og kan genkende dig selv i den profil, vi søger, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag.

Vi holder løbende samtaler, og jobbet vil blive lukket, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig! 

 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
MOMENT A/S
Borupvang 4
2730
Herlev
Tlf
33113018
Praktisk information
Oprettet
15-04-2019
Udløber
09-05-2019
Kviknummer
329976805
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Bogholder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed