Gem annonce

Passioneret arbejdstidsplanlægger

Bo- og Støttetilbud Handicap - Rytterskolevej

Kolding, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
07-04-2021
Kontakt
Bo- og Støttetilbud Handicap - Rytterskolevej
Rytterskolevej 15
6000
Kolding
Praktisk information
Oprettet
07-04-2021
Udløber
21-04-2021
Kviknummer
330592142
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kommunikation og medier
Stillingsbetegnelse
Kommunikationskonsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Passioneret arbejdstidsplanlægger!

Er du passioneret arbejdstidsplanlægger? Sætter du en ære i, at lave bæredygtige arbejdstidsplaner der tilgodeser borgers behov og opgaveløsningen? Har du lyst til at være en del af, det hold der understøtter arbejdstidsplanlægningen i Bo- og Støttetilbud for handicappede?

 

Bo- og Støttetilbud for handicappede (BSH) søger pr. 1. juni 2021 en arbejdstidsplanlægger, der i tæt samarbejde med afdelingslederne, skal understøtte arbejdstidsplanlægningen i BSH. Som arbejdstidsplanlægger er din opgave, i samarbejde med afdelingsleder, at sikre en hensigtsmæssig personaledækning ift. den daglige drift. Arbejdstidsplanlægning i BSH tager udgangspunkt i borgerens centrum, strategien Selvværd og Sammenhæng, samt den overordnede økonomiske ramme. Der er fokus på kontinuerlig og hensigtsmæssig udnyttelse af personaleressourcer, overholdelse af arbejdstidsregler m.v. jf. gældende overenskomster.

 

Din vigtigste opgave, bliver at understøtte afdelingslederne i tilrettelæggelse og koordinering af arbejdstid i Silkeborg Data. Du skal have erfaring og viden omkring arbejdet med overenskomster på SL og FOA´s område. Vi forventer, at du har et godt overblik samt er en stærk koordinator. Det er vigtig, at du har flair for IT og kan arbejde selvstændigt.

 

Du kommer til at varetage opgaven omkring udarbejdelse af grundplaner og arbejdstidsplaner for de 4 tilbud på Rytterskolevej. Du vil indgå i et tæt samarbejde med anden arbejdstidsplanlægger i organisationen med henblik på løbende at udvikle og optimere udnyttelsen af personaleressourcer i hele organisationen.

 

Arbejdsopgaver

  • Planlægge og koordinere arbejdstid for personale i døgntilbud.
  • Indberetning af arbejdstid og fravær.
  • Koordinering og indberetning af ferie.
  • Udarbejde grundplaner
  • Udarbejde barselsaftaler
  • Personaleadministration i SD Personaleweb
  • Koordinering ved planlægning af kurser, møder mm.
  • Vidensdeling med kolleager.

Personlig profil

  • Du er systematisk og præcis af natur
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du kan prioritere og trives i pressede arbejdssituationer
  • Du er en servicemindet holdspiller
  • Du kan bevare overblik i travle perioder
  • Du har gode kommunikationsevner skriftligt og mundtligt

Faglig profil

  • Du er uddannet administrativt eller har erfaring fra lignende stilling
  • Du har erfarring med arbejdstidsplanlægning på døgntilbud
  • Du har kendskab til gældende overenskomster og arbejdsregler
  • Du mestrer IT på højt niveau
  • Du er fortrolig med at arbejde med arbejdstidsplanlægning
  • Du har erfaring med arbejde i Silkeborg Data, herunder personale web og Tjenestetid.
     

Hvem er vi

Bo- og Støttetilbud er en driftsenhed under Kolding Kommunes Socialforvaltning. Bo - og Støttetilbud består af bo-, støtte- og aflastningstilbud til ca. 285 borgere med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse. Tilbuddene er fordelt på 12 matrikler i Kolding by, ligesom der ydes støtte i egen bolig. Den socialpædagogiske støtte ydes efter servicelovens § 85.   

Der er ca. 260 fastansatte medarbejdere i Bo- og Støttetilbud, hvoraf hovedparten er socialpædagoger. Hertil kommer omsorgsmedhjælpere, sundhedsfagligt personale, samt administrativt personale.

 

I Socialforvaltningen har vi en klar vision: "Selvværd og Sammenhæng i alt, hvad du siger og gør". Det er en vision, vi kan opfylde ved altid, at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er:

  • tal et sprog alle mennesker forstår
  • gå borgeren i møde
  • alt inden for din radar er dit ansvar
  • det er borgerens plan, dvs. én plan
  • sæt fællesskabet i spil

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Senior- og Socialforvaltningen her.

 

Stillingen som arbejdstidsplanlægger i Bo- og Støttetilbud for handicappede hører organisatorisk til administrationen. Afdelingen består af en afdelingsleder, økonomi- og administrative medarbejdere samt arbejdstidsplanlægger. Administrationen understøtter de administrative funktioner i hele organisationen. Administrationen er fysisk placeret på Centervej. Din fysiske placering bliver på Bo- og Støttetilbud Rytterskolevej. Her vil du indgå i tæt samarbejde med afdelingslederne. I Bo- og Støttetilbud Rytterskolevej bor 32 borgere og der er ca. 80 medarbejdere.

 

Arbejdssted: Rytterskolevej 15, 6000 Kolding

Arbejdstid: Fuldtid

Ansættelsestidspunkt: 01.06.21 eller hurtigts mulig

Løn: Fastsættes efter principperne for Ny Løn og i henhold til stillingens funktion og ansøger kvalifikationer

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingsleder Administrationen Helle Breiner Jensen - tlf. 2330 1478 eller afdelingsleder Rytterskolevej Marie-Louise B. Engelund - tlf. 2147 6204

 

Er dette jobbet for dig - så skynd dig at sende os en ansøgning.



Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 21. April 2021

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt 28. April 2021

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e30378a3)

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Bo- og Støttetilbud Handicap - Rytterskolevej
Rytterskolevej 15
6000
Kolding
Praktisk information
Oprettet
07-04-2021
Udløber
21-04-2021
Kviknummer
330592142
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kommunikation og medier
Stillingsbetegnelse
Kommunikationskonsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce