Gem annonce

PA til borgmesteren i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Koncernservice og Koncern IT

København, Storkøbenhavn

Indrykket
13-08-2019
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
26364277
Praktisk information
Oprettet
13-08-2019
Udløber
01-09-2019
Kviknummer
330072300
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du være en del af et levende og spændende sekretariat, tæt på de politiske beslutningsprocesser? Har du interesse for politik og sans for processer, og har du lyst til at arbejde for borgmesteren i Danmarks største beskæftigelses- og integrationsforvaltning? Så er du måske vores nye PA til beskæftigelses- og integrationsborgmesteren.

Som PA skal du levere en kvalificeret og professionel opgaveløsning for at sikre, at borgmesteren får den bedst mulige support, både administrativt og politisk, i en travl hverdag. Du vil indgå i et tæt samarbejde med borgmestersekretæren og lederen af borgmestersekretariatet samt forvaltningens direktion og Sekretariat for Ledelse og Kommunikation.

Om jobbet
Dine opgaver vil blandt andet være at

  • håndtere henvendelser til borgmesteren
  • sikre gode processer for sager til borgmesteren
  • assistere borgmesteren i hendes mange gøremål i hverdagen
  • bistå i planlægning af borgmesterens daglige program og følge op på beslutninger
  • bestille og kvalitetssikre mødemateriale og sager til borgmesteren
  • deltage i møder og udarbejde referater
Vi forventer
Du har erfaring med betjening af topledelse, har en relevant, akademisk uddannelse – og gerne kendskab til beskæftigelses- og integrationsområdet.

Dine personlige kompetencer

  • Flair for processer og kan strukturere, prioritere samt skabe overblik
  • Interesse for og god fornemmelse for den politiske dagsorden
  • God til at samarbejde
  • Lyst og evne til at håndtere både mindre praktiske opgaver og større politiske sager
  • Høj arbejdskapacitet og rolig, selv når tempoet er højt
  • God kommunikator og formidler
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.
Jobbet er fuld tid med fleksibel arbejdstid. Arbejdsstedet er Københavns Rådhus.

Tiltrædelse den 1. november 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Nærmere information
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en af syv forvaltninger i Københavns Kommune. Du kan læse mere om forvaltningen på https://www.kk.dk/bif.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Mikkel Melgaard Nielsen på 2154 8307.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 1. september 2019
Samtaler forventes afholdt i uge 36-38.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
26364277
Praktisk information
Oprettet
13-08-2019
Udløber
01-09-2019
Kviknummer
330072300
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce