Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Organisator med sans for tal og opfølgning til lokaliseringsopgaven i vores styrelse

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg, Storkøbenhavn

Indrykket
11-07-2020
Kontakt
Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Osvald Helmuths Vej 4
2000
Frederiksberg
Tlf
72384175
Praktisk information
Oprettet
11-07-2020
Udløber
27-07-2020
Kviknummer
330281768
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du være med at skabe de fysiske rammer for den gode digitale arbejdsplads i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST)? Har du et stærkt organisator-gen, og holder du af at sætte struktur på komplekse opgaver med mange gensidige afhængigheder? Har du samtidig sans for tal og kan se sammenhængen mellem økonomi og HR-området, så er du måske den, vi leder efter.

I Lokalisering og arbejdsmiljø er vi ansvarlige for etableringen af datadrevet, strategisk planlægning af styrelsens fremtidige lokaliserings- og indretningsbehov, så vi kan sikre rammerne for et godt fysisk arbejdsmiljø.

Sammen med den øvrige skatteforvaltning skal vi i de kommende år understøtte udvikling og forenkling af de it-løsninger og processer, som ligger bag finansieringen af det danske samfund. Samtidig skal vi skabe rammerne for gode arbejdspladser, der på én gang kan være fleksible, når medarbejdere deltager i projekter på tværs af organisationen, og som samtidig understøtter mere klassiske forvaltningsopgaver.

Vi har brug for dig til at vedligeholde og udvikle et solidt datagrundlag, som gør os i stand til at forudsige organisationens pladsbehov baseret på vores opgavesnit, som spænder over både driftsorganisation og store udviklingsprogrammer. Du skal samtidig bidrage med opgaver relateret til at skabe overblik over de mange store projekter, vi står overfor i 2020 på lokaliseringsområdet.

Eksempler på konkrete arbejdsopgaver er at:

  • være ansvarlig for udvikling af en model til estimering og budgettering af UFSTs samlede pladsbehov, herunder antal pladser på hver lokation, op- og nedskaleringer, pladsbehov til nye ansættelser mv. Dette vil ske i samarbejde med vores Økonomikontor
  • udarbejde ledelsesrapportering baseret på ovennævnte datagrundlag
  • bidrage til at omsætte data vedr. lokaliseringsbehov til konkrete beslutningsoplæg
  • skabe overblik over vores mange projekter og delprojekter samt sikre opfølgning og sparre med dine kolleger ift. den konkrete opgaveløsning på hvert projekt
  • varetage kontorets økonomiopgaver, herunder budgetopfølgning


Kandidatuddannet med stærkt organisator- og tal-gen

Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig baggrund på kandidatniveau eller tilsvarende kompetencer. Herudover forventer vi, at du har nogle års erfaring med lignende opgaver fra det offentlige eller en større virksomhed.

Du skal kunne begå dig i en stor kompleks organisation, være god til at samarbejde og have stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt. Herudover er det vigtigt, at du kan have mange bolde i luften og bevare overblikket. Endelig er det afgørende, at du kan begå dig i en politisk styret organisation og det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med dette fx fra det offentlige.

Dit nye kontor

Du bliver en del af Lokalisering og arbejdsmiljø, hvor vi pt. er fem kolleger og en leder. Sammen med HR udgør vi Center for HR og Fysiske Rammer. Udover lokalisering og sikring af styrelsens fysiske rammer er vi ansvarlige for at sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø.

I det daglige arbejde prioriterer vi det gode samarbejde kollega til kollega og lægger vægt på, at det skal være meningsfuldt og sjovt at gå på arbejde. Du kommer til at have en travl hverdag i en stor og kompleks organisation med mange kolleger og samarbejdspartnere på tværs i hele skatteforvaltningen.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning sammen med CV og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg jobbet” senest den 27. juli 2020. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fg. funktionsleder Inger Pucill på telefon 72 38 91 64. Der vil evt. blive gennemført tests som led i ansættelsesprocessen, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøg nu
Job i virksomheden

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Lignende job

RéVision+ Regnskab, Rådgivning og SKAT Statsautoriseret Revision

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Osvald Helmuths Vej 4
2000
Frederiksberg
Tlf
72384175
Praktisk information
Oprettet
11-07-2020
Udløber
27-07-2020
Kviknummer
330281768
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed