Trives du i et team, hvor godt samarbejde, gensidig respekt og humor vægtes højt og har du erfaring med oprettelse og vedligeholdelse af indkøbsordrer og tidligere har arbejdet i SAP og Excel.
Der er tale om et vikariat på minimum 6 mdr. - 30 timer / uge
Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
- Oprettelse/vedligeholdelse af indkøbsordrer
- Bogføring
- Rapportering
- Indkøbsordrer
- Håndtering af dieselforbrug, leje biler, lifte og trucks, affald
- Ad hoc-opgaver
Faglige kompetencer - Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi.
- Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
- Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
- Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, SAP og Excel
Om dig: - Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
- Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
- Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
- Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
- Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.
Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.
Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på
jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.