Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomiansvarlig

FLC Danmark ApS

Aarhus, Østjylland

Indrykket
12-01-2019
Kontakt
FLC Danmark ApS
Brendstrupgaardsvej 21G
8200
Aarhus N
Praktisk information
Oprettet
12-01-2019
Udløber
15-01-2019
Kviknummer
329925617
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Administration, Finans, forsikring og økonomi, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Økonomichef
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Kan du selvstændigt løfte opgaverne - og samtidig sikre at dit bagland altid er orienteret?

 

Du er en velfunderet person og bevidst om, hvad det kræver at

holde fokus skarpt og faste rutiner i alle aspekter af økonomifunktionen som du har minimum 5 års erfaring fra. Du kommunikerer afslappet på tværs af organisationen og du trives bedst i en mindre organisation. Overblik, dokumentation og fejlfrie registreringer er dit varemærke. Dit personlige engagement og din professionalisme gør dig effektiv, vellidt og respekteret af både kollegaer og samarbejdspartnere. Du forstår hele forretningen og ved at eventuelle fejl findes og årsagen afdækkes – hvis sådanne opstår. I dag sidder du forventeligt i tilsvarende stilling, men du kan også komme fra en funktion som controller – det væsentligste er, at du motiveres af en virksomhedskultur, hvor alle tager ansvar og trækker i samme retning; uanset hvad der står på visitkortet.

 

Du går ikke på kompromis med din struktur og

planlægning - og leverer høj kvalitet hver gang. Du har overskud til at smile og får tingene til at glide, også selv om du selv har travlt. Stillingen er nyoprettet og det ugentlige timeantal er 25 til 37.

Dine opgaver bliver i væsentlighed:

  • Daglig bogføring
  • Afstemninger, herunder bankafstemninger
  • Fakturering
  • Debitorstyring (kreditvurdering, kontoudtog, rentetilskrivninger og rykke for betalinger)
  • Kreditorstyring
  • Månedsafslutning og rapportering til ledelsen
  • Løn og feriepenge, herunder beregning og hensættelse
  • Refusionsgodtgørelse
  • Budgettering og budgetopfølgning - måned, kvartal samt halvårlig
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  • Momsafregning
  • Status/optælling
  • Forberedelse til årsafslutning

  

Du er dygtig, professionel

og din arbejdskapacitet og grundighed er væsentligt over middel – og travlhed og en til tider hektisk dag med mange forskellige opgaver motiverer dig. At du er ambitiøs på både virksomhedens og dine egne vegne ses tydeligt, og du sætter en ære i at følge opgaver helt til dørs. Sprogligt er du mundtligt og skriftligt velformuleret på dansk og du læser og forstår engelsk. Du kommer forventeligt fra en IT-virksomhed eller beslægtet branche – alternativt kan du komme fra en projektvirksomhed.

 

Din uddannelse og baggrund

kan være flere; men mest sandsynligt er det inden for økonomi, regnskab, bogholderi eller revision. Derudover har du et solidt IT-kendskab, du behersker MS Office pakken og anvender Word, Excel og Outlook dagligt. Du har kendskab til og arbejdet med flere ERP-systemer – et af dem meget gerne C5.

 

Har du spørgsmål kan

du kontakte Thomas Meldgaard på 20717344. Send venligst din ansøgning og CV snarest muligt til job@flc.dk og skriv: Økonomiansvarlig i emnefeltet. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

FLC Danmark blev stiftet og grundlagt i 1990 og vi er i dag 24 engagerede og motiverede kollegaer. FLC har et dedikeret kundefokus og en del af startegien er, at vi tilstræber udelukkende at arbejde sammen med kunder, der er vores ambassadører og leverandører, som vi kan indgå partnerskab med. Vi er stolte over, at vi 4 gange har gjort os fortjent til Børsens Gazelle og senest har Hewlett Packard tildelt os en ’ulv’ for at være årets højdespringer i 2018. Vi er et full-service IT-hus med alle de funktioner og kompetencer som det kræver og indebærer. FLASH er vores værdisæt og vi gør hver dag en forskel ved at udvise Faglighed og Loyalitet, optræde Ambitiøse og Stolte og være de bedst tænkelige Holdspillere.

Læs mere på www.flc.dk

Ansøg nu
Lignende job
Virksomhedsinformation
FLC Danmark ApS
Brendstrupgaardsvej 21G
8200
Aarhus N
Praktisk information
Oprettet
12-01-2019
Udløber
15-01-2019
Kviknummer
329925617
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Administration, Finans, forsikring og økonomi, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Økonomichef
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed