Teamleder, der brænder for compliance og økonomi, søges til Copenhagen Business Schools økonomiafdeling
Vil du lede økonomisupporten på CBS med fokus på compliance, effektivitet og kvalitet? Og vil du være en del af et udviklende og ligeværdigt samspil med kompetente medarbejdere og kollegaer? Så har vi lige nu en spændende mulighed til dig.
Vi søger en engageret teamleder til vores Økonomisupport, som håndterer konterings-, rejse- og udlægsafregning. Dine primære opgaver vil være sparring med og ledelse af afdelingens medarbejdere, kvalitetssikring af processer, samt løbende udvikling og effektivisering. Vi har netop reorganiseret opgaverne i økonomi, så en vigtig opgave for dig vil være at få nye arbejdsgange udviklet og implementeret.
Du mestrer økonomisupport – og har øje for optimeringsmuligheder
Du får ledelsesansvaret for afdelingens ti engagerede og kompetente medarbejdere. Du refererer til økonomichefen og bliver sammen med de øvrige fire teamchefer en del af økonomiafdelingens ledergruppe, hvor vi sparrer med og udfordrer hinanden. Som vores nye teamleder for økonomisupport får du følgende ansvarsområder:
- Personaleledelse af afdelingens medarbejdere
- Løbende transaktionsbehandling af faktura-, rejse og udlægsbilag
- At statens regler for god regnskabsføring overholdes, herunder sammen med regnskabschefen ansvar for ajourføring af CBS’ interne regelsæt
- Kvalitetssikring af input, så kvalitet i bogføring sikres. Økonomisupportens arbejde er et væsentligt grundlag for kvaliteten i CBS’ regnskab og økonomiopfølgning
- CBS anvender IT- systemerne fra statens firkløverløsning. Det bliver din opgave at sikre at systemerne, primært Navision, IndFak og RejsUd, anvendes optimalt, så vi får frigjort ressourcer til at gøre tingene smartere og mere effektivt
Vi er kendt for at uddanne nogle af de dygtigste økonomifolk – og vi sætter derfor en ære i at have helt styr på vores egen økonomi. Som teamleder for økonomisupport har du en vigtig opgave med at sikre, at vi på CBS har orden i eget hus.
Motiverende leder med nysgerrigt sind og gode samarbejdsevner Det er afgørende for os at finde en engageret leder, der har fokus på at opnå resultater gennem gode samarbejdsrelationer, udvikling af medarbejderne og en god procesforståelse. Hvis du kan genkende dig selv i nedenstående, så har vi en spændende stilling til dig:
- En leder som evner at motivere og udvikle medarbejdere
- Evner at samarbejde og kommunikere – du vil få en stor kontaktflade på tværs af hele organisationen
- God til regelfortolkning – men kan også håndtere at alt ikke er sort/hvidt – og evner at forankre og formidle, hvordan reglerne fortolkes, så vi sikrer compliance
- Kan give et nap med – det er ikke din primære opgave af sagsbehandle, men det kan være nødvendigt og giver en detailforståelse som kan være nyttig
Vi giver dig rig mulighed for at udvikle dig og lære, og vi ser frem til, at du bringer nye perspektiver ind, som kan medvirke til at udvikle såvel dit eget område som hele økonomiafdelingen.
En inspirerende, international og attraktiv arbejdspladsVi har fokus på at skabe attraktive og udviklende karrieremuligheder og samtidig skabe grobund for ekspertise og kvalitet. Vi forventer derfor også at vores medarbejdere deltager i relevante konferencer, netværk og videreuddannelser – så du kan dykke ned i dine ansvarsområder og lære mere, mens du er ansat hos os. Vi er fagligt seriøse og har en uformel omgangstone, og det er uanset travlhed, deadlines og resultater.
Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
Arbejdsstedet er på Howitzvej 11-13, 2000 Frederiksberg.
Har du spørgsmål eller er du klar til at sende os din ansøgning?Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Kristian Dyhr på tlf. 41852610. Vi forventer at holde første runde af samtaler i uge 41.
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning sammen med eksamenspapirer og CV.
Ansøgningsfrist: 03-10-2023
WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS
CBS er et globalt anerkendt business universitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.
Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 21.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 760 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 210 ph.d.-studerende og 680 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.
Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.