Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Udbud & indkøb i Albertslund Kommune

Økonomi og Stab

Albertslund, Storkøbenhavn

Indrykket
14-03-2019
Kontakt
Økonomi og Stab
Nordmarks Alle 1
2620
Albertslund
Tlf
43687666
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
01-04-2019
Kviknummer
329978236
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Projektassistent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Har du lyst til at arbejde med omkostningseffektivitet og bæredygtighed i et
afvekslende og udfordrende job i en kommune som sætter miljø, social
ansvarlighed og borgerinddragelse højt på dagsordenen?


Har du lyst til at arbejde med omkostningseffektivitet og bæredygtighed i et
afvekslende og udfordrende job i en kommune som sætter miljø, social
ansvarlighed og borgerinddragelse højt på dagsordenen?

Albertslund Kommune søger en indkøbscontroller til Økonomi og
Stab. Økonomi og Stab er organisationens "hjerne", som foruden udbud og
indkøb rummer økonomi, IT, udvikling og personale. Vi er en enhed, hvor der er
plads til udvikling og til at udforske de synergieffekter, der ligger i at samarbejde
på tværs. Du bliver en del af It & Indkøbs enheden i Økonomi og Stab.

Jobbet og din rolle
I samarbejde med kommunens udbuds- og indkøbskonsulent får du
ansvaret for en spændende og bred opgaveportefølje med drift og udvikling af
e-handelssystem og indkøbsanalysesystem med strategisk fokus på overholdelse af aftaler 
samt en stor kontaktflade til de mange interne og eksterne samarbejdspartnere.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Faglig administration og vedligeholdelse af systemerne i Udbud & Indkøb (E-handel, Kontraktstyring og Indkøbsanalyse)
  • Udarbejde statistikker, rapporter og beregninger af gevinstpotentialer ud fra indkøbsdata
  • Undervisning af kollegaer i brugen af e-handelssystemet
  • Rådgivning af organisationen om indkøb på kommunens aftaler samt assistere kollegaer i forbindelse med udbud.
  • Løbende opfølgning på overholdelse af aftaler (compliance)
  • Udvikling, effektivisering og professionalisering af indkøb Kommunikere om processer, aftaler og nyheder inden for området, b.la. på kommunens intranet
  • Deltage i tværkommunale samarbejder om e-handel og indkøbsanalyse.

Dine kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund er dokumenteret uddannelse inden for økonomi, administration eller lign.

Endvidere ønskes det, at du kan dokumentere dine faglige kompetencer, som
skal omfatte følgende:
  • Er god til at tager ansvar.
  • Kan se problemstillinger og løsninger, som andre oplever dem, og formår at
  • rådgive andre.
  • Har flair for IT-systemer og er god til Excel.

Ud over dine faglige kvalifikationer vil der blive lagt vægt på dine personlige
kompetencer:
  • Du kan prioritere og bevare overblikket.
  • Du kan arbejde analytisk, struktureret, fastholdende og dialogbaseret.
  • Du er dygtig til at kommunikere på skrift og i tale, tillidsvækkende og
  • udadvendt.
  • Du er energisk, fleksibel og trives i en travl hverdag med forskellige
  • interessenter.
  • Du er ambitiøs og resultatorienteret.
  • Du er selvkørende og kan arbejde fokuseret, målrettet og kvalitetsbevidst,
  • er i stand til at kunne planlægge og strukturere dine egne arbejdsopgaver.
  • Du er initiativrig samt du agerer ansvarsbevidst og etisk korrekt.
  • Du er vedholdende, løsningsorienteret og har stærke samarbejdsevner.

Om os
Udbud og Indkøb varetager udbud og kontraktstyring af varekøb og
tjenesteydelser for Albertslund Kommune. Vi arbejder løbende med at
effektivisere og optimere området, så vi til stadighed kan være på forkant med
de ønsker og krav, der er til en professionel indkøbs- og udbudsfunktion.

Vi tilbyder derfor:
  • Et alsidigt job med en bred berøringsflade og fagligt udfordrende
  • arbejdsdage.
  • Masser af muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Frihed til at tilrettelægge og udvikle eget ansvarsområde.
  • Gode kollegaer, der er klare til sparring og en uformel omgangstone både i
  • Økonomi og Stab og på tværs af hele organisationen.
  • Samarbejdsmuligheder med andre kommuner.

Løn og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat i Albertslund Kommune efter gældende overenskomst og
principper for Ny Løn. Det er kommunens ansættelsespolitik at fremme ligelig
kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Hvis du vil søge jobbet
Send din ansøgning samt relevante bilag senest den 1. april 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 5. april 2019 og den 9. april 2019

Tiltrædelse
Tiltrædelsesdato er senest 1. juni 2019.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos chef for It & Indkøb i Økonomi
og stab Galina Ianchina på 4368 6020.

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=e9857937)

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Økonomi og Stab
Nordmarks Alle 1
2620
Albertslund
Tlf
43687666
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
01-04-2019
Kviknummer
329978236
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Projektassistent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed