Gem annonce

Marketingkonsulent til INDKOM

INDKOM ApS

Aarhus, Østjylland

Indrykket
07-04-2021
Kontakt
INDKOM ApS
Axel Kiers Vej 11
8270
Højbjerg
Praktisk information
Oprettet
07-04-2021
Udløber
20-04-2021
Kviknummer
330592165
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing, Kommunikation og medier
Stillingsbetegnelse
Marketingmedarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi), Ikke angivet (Konsulent og rådgivning)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Er du skarp til Content og SoMe? Motiveres du af at generere gode leads til dine kolleger? Vil du have en nøglerolle, hvor dine ideer bliver taget seriøst og får liv? Og vil du have en hverdag med stor frihed under ansvar og ambitiøse kolleger? Så er det muligvis dig, vi søger!

INDKOM er en konsulentvirksomhed med fokus på små og mellemstore virksomheder. Vi vokser og har travlt, og derfor mangler vi en ny kollega til at varetage vores marketing.

Hvad går jobbet ud på?

Du får det fulde ansvar for vores marketingsfunktion, og derfor bliver din vigtigste opgave at opretholde vores identitet i forhold til det materiale, som vi sender ud af huset – både til markedsføring, værktøjer, klumme i Børsen osv. Gennem dine evner til at skrive og kommunikere, skaber du lækkert og skarpt content af høj kvalitet, der også designmæssigt fanger modtagerens interesse. Du bliver ansvarlig for hele kunderejsen og dit kommercielle mindset sikrer, at vi får flest mulige gode leads.

Derudover kan du se frem til alsidige opgaver med at udvikle vores marketing automation set-up samt drift af inbound marketing og optimering/justering af vores website. Du kommer desuden til at sparre med vores tætte, eksterne samarbejdspartner, som står for vores SEO, Google Ads mv.

Udover ansvaret for at udforme og eksekvere INDKOMs interne marketingtiltag, kommer du også til at fungere som marketingkonsulent for vores kunder. Det kunne bl.a. være udformning af overordnede marketingplaner, eksekvere marketingstrategier samt rådgive kunderne på marketingområdet og understøtte dem med løsningerne.

Når du er landet godt i jobbet hos os og kender vores koncepter, forventes det, at du løbende tager selvstændige initiativer til at udvikle forretningen. Vi arbejder imødekommende og værdsættende over for initiativer, så du vil opleve, at dine ideer bliver taget seriøst og får liv, samt bidrager med værdi. Du får stor frihed i jobbet til at præge både tilrettelæggelsen af din arbejdsdag og de arbejdsområder, som du interesserer dig for.

Hvem er du?

Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation/markedsføring kombineret med minimum nogle års erfaring indenfor marketing både internt og eksternt – fx fra et bureau.

For at lykkes i jobbet er det helt centralt, at du er trives i en udadvendt og servicerende rolle med stor kontaktflade til kunder og kolleger. Du har modet og gennemslagskraften til at gå selvstændigt til en kunde og udforme en marketingsstrategi samt være med til at eksekvere den efterfølgende. Du er derfor også inspirerende og ser mulighederne samtidigt med, at du kan omsætte det til noget konkret. Du er skarp til SoMe og content samt dygtig til at formidle komplekst stof i øjenhøjde til modtageren.

I en travl hverdag med mange bolde i luften kan du bevare overblikket, er selvkørende og effektiv i dit arbejde. Derudover forventer vi, at du er:

  • Hjemmevant i Office-pakken
  • Flydende på dansk og engelsk i tale og på skrift
  • Vant til at arbejde i CMS-systemer (gerne Umbraco, da vores website er opbygget heri) samt CRM-systemer
  • Har generel IT-flair

Hvad kan vi tilbyde?

Du bliver en del af sund virksomhed i vækst med et stærkt koncept. Der er højt til loftet, og du får stor frihed til at styre din egen dagligdag. Vores kultur er kendetegnet af sammenhold, hvor vi løfter i flok, har kundefokus og vindermentalitet – og så har vi en hverdag, som er humørfyldt. INDKOM er et konsulenthus med mange forskellige kompetencer og opgaver. Du vil derfor have rig mulighed for at udvikle dig i jobbet både fagligt og personligt.

Klar til det næste skridt?

Så send os din ansøgning og CV ved at trykke ”ANSØG” herunder hurtigst muligt og senest den 20. april 2021. Vi vurderer og indkalder løbende til samtaler, men vi venter gerne på den rette kandidat. Inden en eventuel anden samtale, bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Josephine Haslund, konsulent i INDKOM: +45 2829 3728 / jhh@indkom.dk

Om INDKOM

INDKOM er et konsulenthus, som yder professionel forretningsudvikling i øjenhøjde. Igennem en ny forretningsmodel, har vi gjort konsulentydelser tilgængelige for alle virksomheder uanset størrelse. Vores kernekunder er ejerledet virksomheder med ambitioner i SMV-segmentet.

INDKOM understøtter INDsatser og KOMpetencer inden for strategiudvikling, organisationsudvikling, ledelse, salg og medarbejderudvikling med skarpt fokus på at øge vores kunders omsætning og skabe bedre indtjening. Igennem længerevarende partnerskaber med kunden, hånd om at skabe en sund fordeling mellem drift, udviklingstiltag og forankring.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
INDKOM ApS
Axel Kiers Vej 11
8270
Højbjerg
Praktisk information
Oprettet
07-04-2021
Udløber
20-04-2021
Kviknummer
330592165
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing, Kommunikation og medier
Stillingsbetegnelse
Marketingmedarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi), Ikke angivet (Konsulent og rådgivning)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce