Lønspecialist til én af Danmarks mest bæredygtige og agendasættende virksomheder
Vi leder efter dig, der har en skarp faglighed indenfor løn- og personaleadministration, er imødekommende og motiveres af at hjælpe andre. Samtidig skal du trives med en høj grad af frihed under ansvar til at udfolde dine evner og gøre en forskel.
Om afdelingen:
Du bliver en del af HR Løn & Refusioner som hører under HR Operations, der leverer på alle operationelle opgaver inden for HR og løn til Coops ca. 40.000 medarbejdere. Vi arbejder sammen om at skabe ydelser i høj kvalitet.
HR Løn & Refusioner er et stærkt team på 8 kompetente og engagerede kolleger, der håndterer diverse lønadministrative opgaver, herunder behandling af diverse orlovssager samt general sagsbehandling på refusionsområdet. Herudover modtager vi dagligt telefoniske henvendelser samt sager via vores sagssystem ServiceNow.
Dine opgaver som lønspecialist
Vi har i hele HR Operations stor fokus på løbende af optimere og digitalisere vores opgaver, så hvis du også har et godt blik for dette og synes det er sjovt at optimere dine opgaver løbende, vil dette også være det rette job for dig. Med udgangspunkt i en god forståelse for kundernes ønsker og behov får du følgende hovedopgaver:
- Lønadministrative opgaver vedr. pension som fx frivillig pension, barselspension samt håndtering af sociale frikort
- Sagsbehandling vedr. orlov
- Håndtering af sager vedr. negativ løn samt tab af erhvervsevne
- Besvarelse af telefoner fra ledere og medarbejdere på området
Som Lønspecialist er det din opgave at håndtere disse sager og henvendelser således, at ledere og medarbejdere, der henvender sig, føler sig kompetent behandlet og hjulpet med den opgave, de henvender sig med. Herudover er det afgørende, at du har et positivt mindset og lysten til at lære nye ting og udfordre dig selv.
Til dagligt vil du referere til afdelingschefen for HR Løn & Refusioner.
For at få succes i jobbet bør du:
- Have en baggrund som lønspecialist fra en anden større virksomhed og dermed indgående kendskab til hele processen omkring løn, pension, ferie, refusion mv.
- Have et godt kendskab til Office-pakken
- Have kendskab til SAP HR, Perspektiv samt ServiceNow. Men har du ikke, klarer vi også dét, blot du har let ved at lære nye IT systemer.
Vi tilbyder:
- Et selvstændigt job med stor handlefrihed
- En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil
- Attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer
- Pensionsordning, sundhedsforsikring og medarbejdergoder som f.eks. personalerabatordning i Coops butikker, sommerhusudlejning, personaleklubber og indkøbsfordele.
- Mulighed for hjemmearbejde
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Funktionschef - og fungerende afdelingschef - Anette Rand tlf. 28 10 81 68.
Send din ansøgning via "Søg job" senest den 8. december 2023.