Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Kundecenter

Ib Andresen Industri A/S

Kerteminde, Fyn

Indrykket
21-03-2020
Kontakt
Ib Andresen Industri A/S
Industrivej 12-20
5550
Langeskov
Praktisk information
Oprettet
21-03-2020
Udløber
22-04-2020
Kviknummer
330225553
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Afdelingschef, offentlig administration
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Ledelse)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du være en del af et kundecenterteam, som sikrer kunderne optimal service?

Så søger vi en medarbejdende leder til Kundecenteret i vores Stålservicecenter i Ib Andresen Industri. Du skal sætte en ære i at sikre kunden en optimal service og god oplevelse med Ib Andresen Industri som leverandør af kundetilpassede løsninger inden for pladeklip og spaltning af coils. Vores kunder er grossiter, OEM'er og stålværker, som geografisk er fordelt over hele Nordeuropa.

Du refererer til Supply Chain Manager og din primære opgave bliver at lede et kundecenter med 7 dedikerede kolleger, men samtidig indgå i teamet og løse fagligt afgrænsede opgaver. Din succes afhænger af evnen til at skabe et unikt samarbejde i teamet, hvor alle via motivation og involvering bidrager til gensidigt at understøtte hinanden og hvor optimering af processer er en naturlig del af hverdagen. Kundecenteret er kundens ”single point of contact”, der dels sikrer kunden den unikke service og dels sikrer korrekt og effektiv ordrebehandling in-house.

Dagligdagen vil bestå af både drifts- og udviklingsorienterede opgaver i en travl, men sjov hverdag, hvor du kommer i berøring med en bred vifte af kolleger. Du indgår i afdelingens lederteam af logistik- og produktionsledere, som koordinerer det daglige ordreflow.

Arbejdsstedet er Stålservicecentrene i henholdsvis Langeskov og Vejle, da du vil have medarbejdere begge steder. Fordelingen styres af behovet for tilstedeværelse.

Vi forventer, at du har:
  • en god portion erfaring med ledelse af teams, gerne fra en industriel virksomhed
  • en salgs- / handelsuddannelse eller lignende uddannelsesmæssig baggrund gerne suppleret med overbygning, kurser
  • sat leadership højest på dagsordenen i dit virke som leder
  • en god forretningsforståelse
  • kendskab til kvalitetsstyringssystemer og forbedringsværktøjer
  • lyst og vilje til at drive en forbedringskultur i organisationen
  • erfaring med de gængse IT brugerprogrammer
  • et middel niveau i tysk og svensk.


Som leder:
  • er du menneskekender med evnen til at præge og udvikle medarbejdere
  • er du handlekraftig og tager ansvar
  • er du vedholdende for at nå resultaterne
  • involverer du medarbejderne og formår at uddelegere opgaver
  • kan du give og modtage konstruktiv feedback
  • har du humor og let til smil
  • understøtter du dine medarbejdere i at skabe best practise og nå de fælles mål


Er ovenstående et job, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en fantastisk arbejdsplads, gode kolleger, kantineordning og personale-/idrætsforening. Virksomheden er beliggende i Langeskov tæt på motorvejen og såvel bus- som togforbindelserne er gode og på havnen i Vejle tæt på tog og bus..



Gage og benefits

Til den rette kandidat tilbydes en attraktiv lønpakke, indeholdende en fast gage, pension, fritvalgskonto, sundhedsforsikring, mobiltlf., m.m.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Ib Andresen Industri A/S
Industrivej 12-20
5550
Langeskov
Praktisk information
Oprettet
21-03-2020
Udløber
22-04-2020
Kviknummer
330225553
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Afdelingschef, offentlig administration
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Ledelse)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed