Har du flair for tal og systemer? Og brænder du for at arbejde med økonomi og regnskab? Så er det måske dig, vi mangler hos Nordjysk Lift.
Om jobbet
I vores økonomiafdeling på hovedkontoret i Hjørring vil du få ansvar for mange forskellige opgaver med varierende kompleksitet. Du kommer til at varetage alle driftsopgaver relateret til kreditorbogholderi, herunder:
- Bogføring af fakturaer
- Leverandørbetalinger
- Afstemning af kreditorkontoudtog
- Håndtering af fakturagodkendelser
- Arkivering
- Ad hoc-opgaver
Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring inden for kreditorområdet og en god allround viden om økonomi og regnskab. Vi forventer, at du er vant til at arbejde i Excel. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Navision.
Som person er du struktureret og ambitiøs, og du trives med en høj grad af selvstændighed og ansvar. Du har gode samarbejdsevner, både når det gælder kolleger, kunder og leverandører, og du kan holde overblikket i en til tider hektisk hverdag.
Vi tilbyder
På vores hovedkontor i Hjørring bliver du en del af en arbejdsplads med en humoristisk og uformel kultur samt et højt fagligt niveau. Du får en alsidig hverdag med spændende udfordringer og gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Hertil kommer konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.
Interesseret?
Synes du, at stillingen lyder interessant, og kan du se dig selv som en del af holdet i Hjørring? Send hurtigst muligt ansøgning og CV til job@nordjysklift.dk mærket med ”Kreditorbogholder Hjørring” i emnefeltet.
Vi ønsker stillingen besat snarest og holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Frank på telefon 30 85 85 06.
Nordjysk Lift er en af landets førende udlejningsvirksomheder inden for materiel. Vi er omkring 130 medarbejdere, der hver dag arbejder benhårdt for at blive kundernes foretrukne valg, når de har brug for materiel. Vi sætter en ære i den nære relation med kunderne. Derfor har vi hele 11 afdelinger fordelt rundt i Danmark, så vi også i den fysiske forstand er tæt på kunderne.