Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator til styring af udbud og kontraktstyring af stor kontraktportefølje

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg, Storkøbenhavn

Indrykket
18-09-2019
Kontakt
Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Osvald Helmuths Vej 4
2000
Frederiksberg
Tlf
72389319
Praktisk information
Oprettet
18-09-2019
Udløber
06-10-2019
Kviknummer
330091808
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Er du god til at bevare overblikket, skabe struktur og indgå i dialog med mange mennesker og fagligheder? Har du erfaring med håndtering af udbud og/eller kontraktstyring? Så vil vi meget gerne have dig med på holdet.

Jobbet som udbuds- og kontraktkoordinator
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen søger to udbuds- og kontraktkoordinatorer til kontoret Foranalyse og PMO, som understøtter udviklingsprogrammerne for et nyt inddrivelsessystem og et nyt ejendomsvurderingssystem.

For at udvikle store og komplekse it-systemer er der behov for ekstern bistand og serviceydelser. Derfor gennemføres der årlige mange udbud på både leverancer, services og konsulentbistand. Vores udbudskontor er ansvarlig for den juridiske rådgivning og for gennemførelsen af selve udbudsprocessen.

Vi søger to kolleger, som kan repræsentere programmerne og være programmernes koordinator og bindeled til udbudskontoret. Det vil sige, at opgaven består i:

  • At være kontaktpunkt ang. udbud, modtage bestillinger på udbud, udarbejde udbudsplaner og prioriteringer.
  • At indgå i dialog med udbudskontoret om konkrete udbud og derefter håndtere evt. tilretninger eller dialog med den ansvarlige projektleder i programmet.
  • At være ansvarlige for kontraktstyringen af de indgåede kontrakter, således at genudbud hele tiden kommes i forkøbet og der arbejdes aktivt med optimeringen af udbuddene.


Teamet og opgaven er ny, da programmerne hidtil selv har varetaget udbuddene. Efter en beslutning om at centralisere udbudskontoret i styrelsen, er der således behov for at etablere denne nye rolle i kontoret. I rollen vil der således også være behov for at opbygge samarbejdet med udbudskontoret, projektledere mv. samt at opbygge processer, som kan understøtte arbejdet bedst muligt.

Vi kan således tilbyde to stillinger, hvori der gives stort rum for udvikling og optimering af processer og arbejdsgange, stor kontaktflade med kolleger i udviklingsprogrammerne og tæt samarbejde med den centrale udbudsfunktion. Man skal brænde for at koordinere og holde overblik og have lyst til at arbejde med offentlige udbud og kontraktstyring.

De to koordinatorer indgår i et tæt samarbejde med hinanden, men vil hver især være ansvarlig for hvert deres udviklingsprogram.

Om dig
Du har en relevant uddannelse, hvor du har tilegnet dig kompetencer til at håndtere ovenstående opgaver, dog er det vigtigst, at du har relevant erfaring med koordinering, opbygning af processer og kontraktstyring samt kender til offentlige udbud. Det er ikke et krav, at du tidligere har gennemført offentlige udbud

Da du bliver ansvarlig for at holde tråd i mange udbud og forespørgsler, skal du være struktureret og sætte en ære i at holde orden og overblik.

I dit daglige arbejde har du en bred kontaktflade både internt og eksternt i organisationen, og jobbet stiller derfor store krav til dine samarbejdsevner og evner til at opbygge netværk. Du formår at håndtere mange interessenter, der til tider har roller og ønsker, som konflikter.

Vi har en stor og spændende opgave foran os, og du skal kunne trives under et til tider stort arbejds- og tidspres. Det er derfor vigtigt for os, at vi har et godt arbejdsmiljø og en kultur, der gør det sjovt at gå på arbejde.

Ansøgning og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 6. oktober 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Lykke Møller på tlf.nr. 72377579. Vi holder samtaler løbende.

Der kan blive gennemført test samt case som led i ansættelsesprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er indtil videre Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøg nu
Job i virksomheden

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Lignende job

Stillingen er formidlet gennem The Hub

Stillingen er formidlet gennem The Hub

Stillingen er formidlet gennem The Hub
Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Osvald Helmuths Vej 4
2000
Frederiksberg
Tlf
72389319
Praktisk information
Oprettet
18-09-2019
Udløber
06-10-2019
Kviknummer
330091808
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed