Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinator - Teknik og Byg

Mariagerfjord Kommune

Mariagerfjord, Nordjylland

Indrykket
01-08-2020
Kontakt
Mariagerfjord Kommune
Østergade 22
9510
Arden
Tlf
97113630
Praktisk information
Oprettet
01-08-2020
Udløber
10-08-2020
Kviknummer
330292935
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Administrationskoordinator
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Koordinator - Teknik og Byg

Teknik og Byg i Mariagerfjord Kommune søger en koordinator til at bistå ledergruppen med tværgående koordinering, projektledelse og digitalisering. Teknik og byg består af 3 afdelinger Plan og By, Trafik og Anlæg samt Park og Vej. Som koordinator, referer du til fagchefen for Teknik og Byg

Kort fortalt skal du bidrage med at styrke fagenheden Teknik og Byg såvel internt i forhold til strategi- og organisationsudvikling som eksterent i forhold til dialog med borgeren, så vi løbende geares til at levere den bedst mulige kvalitet i serviceydelser til borgerne inden for de rammer, vi har til rådighed.

Dine opgaver vil variere og afhænge af de ideer og strategier, der søsættes fra ledergruppen i Teknik og Byg, fra direktionen og fra politisk side. Vi har særligt fokus på innovation og udvikling af vores service – også på tværs af fagområdet og på tværs af hele organisationen og styrket borgerdialog.

Overordnet kan opgaverne indeles i 3 områder:

  • Koordinering af tværgående projekter inden for det tekniske område og på tværs af forvaltningsområderne
  • Støtte ledergruppen i udmøntning af ledelsesstrategier og organisationsudvikling.
  • Kommunikations, digitalisering –og GDPRopgaver
Vi lægger vægt på at du kan skabe gode samarbejdsrelationer til både ledere og medarbejdere i Teknik og Byg samt til kolleger fra andre fagområder, som du skal indgå tværgående samarbejder med. Og forventer derfor at du har:
  • Evne til at tænke analytisk og strategisk
  • Gode projektstyringsegenskaber
  • Gode formidlings- og kommunikationsevner
  • Viden om ledelsesværktøjer og forandringsprocesser
  • Erfaring med at begå sig i en politisk styret organisation
  • Et vist kendskab til det tekniske område
  • Interesse for digitalisering.
Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse, men uddannelsesretning er ikke afgørende.  Det vigtigste er, at du kan nikke genkendende til de fleste af vores forventninger.

Vi tilbyder
Fuldtidsansættelse i en bevægelig organisation med høj faglighed, gode kolleger og et uhøjtideligt arbejdsmiljø med plads til initiativ og selvstændighed. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat snarest. Ansøgningsfristen er 10. august 2020 kl. 12.00

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Fagchef for Teknik og Byg Lars Højmark på tlf. 97 11 36 40 eller 21 19 09 38

Samtaler forventes afholdt den 17. og 19. august 2020. 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Mariagerfjord Kommune
Østergade 22
9510
Arden
Tlf
97113630
Praktisk information
Oprettet
01-08-2020
Udløber
10-08-2020
Kviknummer
330292935
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Administrationskoordinator
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed