Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-konsulenter til den Administrative Helpdesk, Koncern IT Region Sjælland

Region Sjælland

Ringsted, Midtsjælland

Indrykket
13-02-2020
Kontakt
Region Sjælland
Ærtekildevej 1
4100
Ringsted
Praktisk information
Oprettet
13-02-2020
Udløber
06-03-2020
Kviknummer
330177716
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web
Stillingsbetegnelse
IT-konsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du være med til at yde førsteklasses support til regionens ca. 18.000 brugere? Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen via telefon og sagshenvendelser. Vi søger kollegaer med en IT teknisk baggrund, der kan indgå i vores administrative team.

Du skal indgå i et professionelt team, hvor vi stiller store krav til dine tekniske- og kommunikative evner. Du skal brænde for at arbejde i en Helpdesk, hvor hovedopgaven er support af regionens brugere via telefon. Det er vigtigt, at du kan fremvise en høj løsningsprocent, da vi sætter kvalitet højt for at hjælpe brugerne hurtigt videre. Du skal have både lyst og mod på at blive en del af dette team og være med til at udvikle det, så IT Helpdesk hele tiden sikrer den bedste og mest optimale hjælp og støtte til vores brugere.

Din primære opgaver

  • First line telefon support til regionens medarbejdere
  • Second line sagsløsning
  • Sagsregistrering og -dokumentation i Koncern IT’s sagsregistreringssystem
  • Brugerstyring via AD og brugerstyringsværktøjer
  • Undervisning og sidemandsoplæring
  • Projektdeltagelse i tekniske og administrative it projekter
  • Professionel og struktureret overdragelse af opgaver til andre afdelinger i Koncern IT samt øvrige samarbejdspartnere

Din profil

Vi forestiller os, at du er uddannet datatekniker, datamatiker, it-supporter eller har en anden relevant it-uddannelse og du har erfaring med at arbejde i en Helpdesk. Vi forventer, at du har bredt kendskab til it tekniske og administrative systemer. Din it tekniske og administrative baggrund gør, at du forstår at afdække de udfordringer, du bliver mødt med, herunder at formulere problemstillinger. Du trives med at sparre med mange forskellige faggrupper og har en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser. Du deler gerne viden og opsøger input fra andre. Du formår at bringe dit personlige og faglige engagement videre i din motivation af kolleger og samarbejdspartnere.

I relation til dette job, er det afgørende, at du er:

  • Empatisk og har god forståelse for den enkelte kollega, samarbejdspartner og bruger
  • Overbevisende og respektfuld i din kommunikation
  • Resultatorienteret og kvalitetsbevidst
  • Stærk til at arbejde systematisk, selvstændigt såvel som i teams
  • Analytisk, metodisk og kan håndtere flere opgaver på en gang
  • God til at se muligheder og skabe positive resultater
  • Serviceorienteret med forståelse for vigtigheden i at kunne yde service på højt niveau – også gennem telefonen
  • Har god forretningsforståelse og forstår at koble it og forretning

Om os

IT Helpdesk består af 3 teams, og vi er indgangen til Koncern IT i Region Sjælland. Vi yder fejl- og anvendelsessupport på kliniske og administrative systemer på tværs af regionen. Vi er ansvarlige for Uddannelse- & Superbrugersupport, der understøtter regionens superbrugere og introduktionen af nyansatte klinikere. Vi er en del af Koncern IT og holder til i datacentret på Ringsted Sygehus. Vi gør meget ud af at have et godt arbejdsmiljø og vi har en uformel omgangstone blandt kollegaer. Du vil have mulighed for fysisk bevægelse, mens du arbejder.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Din arbejdsplads vil være i moderne kontorfaciliteter i Ringsted. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og for at sikre en høj faglighed, tilbyder vi vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, for at sikre en fornuftig balance mellem arbejde og fritid.

Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning inkl. CV via vores jobportal, som du finder ved at klikke på ”Søg jobbet”. Vi behandler ansøgninger løbende, så send den gerne hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: 6. marts 2020

Tiltrædelse: 1. maj 2020, eller snarest muligt

Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte teamleder Michael Marner på telefon 31 42 39 58.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Region Sjælland
Ærtekildevej 1
4100
Ringsted
Praktisk information
Oprettet
13-02-2020
Udløber
06-03-2020
Kviknummer
330177716
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web
Stillingsbetegnelse
IT-konsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed