Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International Service Manager

Bila A/S

Nordjylland

Indrykket
11-07-2019
Kontakt
Bila A/S
Langelandsvej 6
8940
Randers SV
Praktisk information
Oprettet
11-07-2019
Udløber
04-08-2019
Kviknummer
330058626
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ingeniør og teknik
Stillingsbetegnelse
Customer Service Manager
Erfaringer - I højere grad
Microsoft Office, bruger, AutoCAD, Projektledelse
Sprog
Dansk Læse/ tale

Har du den energi og erfaring, det kræver at drive og udvikle en serviceafdeling? Det gælder både forretningsudvikling og det team på 10 personer, der er udgør afdelingen? Har du tidligere vist, at du kan skabe resultater i en serviceafdeling, så er du måske vores nye International Service Manager

BILA er en af Danmarks største virksomheder indenfor industriautomatisering. DAN Palletiser har siden 2017 været en del af BILA A/S.

Vi vil være kundens bedste valg, og det er vi ofte. BILA oplever en imponerende vækst i disse år.

Som International Service Manager i DAN Palletiser kommer du til at arbejde tæt sammen med vores meget erfarne ledergruppe.

Din arbejdsplads bliver hos DAN Palletiser i Vemmelev på Vestsjælland.

Om jobbet
Som International Service Manager bliver det din opgave at udvikle serviceforretningen til næste niveau. Det sker ved, at du leder og motiverer afdelingens dygtige team af medarbejdere, og ved at du er i tæt kontakt med vores store kundekreds i Danmark, Skandinavien og England. Du skal derfor være indstillet på at have 25-30 rejsedage om året.

Mere konkret vil dine opgaver blandt andet omfatte:

  • Planlægning, koordinering og bemanding af opgaverne
  • At sikre en professionel og serviceminded betjening af vores kunder
  • Budgetansvar, kalkulation og udarbejdelse af tilbud
  • Salgsinitiativer hos potentielle kunder
  • Ansvaret for at udvikle medarbejderne både fagligt og personligt.

Dine faglige kvalifikationer

  • Erfaring med at lede og motivere medarbejdere
  • En el-teknisk baggrund og uddannelse som f.eks. maskinmester, ingeniør eller lign.
  • Kendskab til automation, styring, fejlfinding på automatiske maskiner, AutoCAD 2D/3D, PC Schematic og MS Office pakken
  • God forretningsforståelse og evnen til at skabe nysalg 
  • Overbevisende i skrift og tale på dansk og engelsk.

Dine personlige egenskaber
Du er en ambitiøs, energisk og udadvendt leder, der bevarer overblikket i en travl hverdag. Du er initiativrig, serviceminded / kundeorienteret. Du drives af at skabe resultater. Du motiveres af at lede og udvikle dine medarbejdere både fagligt og holdningsmæssigt. At overholde aftaler, deadlines og målopfyldelse ser du som en naturlig ting.

Vi tilbyder dig 
En spændende og alsidig stilling i en udviklingsorienteret virksomhed. Du bliver en del af BILAs ambitiøse serviceafdeling med + 85 ansatte, hvor faglighed og service er i top. Til dagligt bliver du leder af et team på 10 personer. Vi har en flad organisationsstruktur og en uformel / direkte tone. Vi er meget opmærksomme på, at vores medarbejdere er forretningens vigtigste aktiv, og derfor gør vi vores yderste for at skabe optimale rammer for din udvikling både fagligt og personligt.

Igennem vores onboarding program sikrer vi, at du kommer godt i gang. Du får en god introduktion til dine arbejdsopgaver, vores produkter og organisationen. Du får erfarne kollegaer, der altid gerne vil lære fra sig. 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Bila A/S
Langelandsvej 6
8940
Randers SV
Praktisk information
Oprettet
11-07-2019
Udløber
04-08-2019
Kviknummer
330058626
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ingeniør og teknik
Stillingsbetegnelse
Customer Service Manager
Erfaringer - I højere grad
Microsoft Office, bruger, AutoCAD, Projektledelse
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed