VIKARIAT
MINIMUM 6 MÅNEDER MED MULIGHED FOR ANSÆTTELSE I ORGANISATIONEN EFTERFØLGENDE.
Hovedopgaver
• Generel kundeservice
• Håndtering af ordrer
• Planlægge og styre vareprøver, billedmateriale og oprettelsesskemaer til Key Account kunder
• Ordrefakturering
• Hjælpe med opfølgning/planlægning/booking af kundeordrer til diverse speditører
• Messedeltagelse
• Diverse ad hoc opgaver
Kort om dig
• Du har erfaring og ballast fra lignende job i en internationalt arbejdende import/eksport virksomhed
• Du forstår, at yde en optimal kundeservice og har en god forretningsforståelse
• Du er en problemknuser og forstår at bevare overblikket i en travl hverdag
• Du arbejder meget struktureret og systematisk med et stort drive
• Du er fleksibel også med hensyn til arbejdstid, da der arbejdes med sæsonvarer
• Du behersker dansk, engelsk og tysk i skrift og tale
• Du er vant til at arbejde selvstændigt, men trives i et team
• Du er god til at arbejde med mange bolde i luften, men har stadig sans for detaljerne
• Du har købmandsforståelse og logisk sans
• Du har en god IT-forståelse - af bl.a. MS Office
Virksomheden bruger Navision C5 og det er en fordel, hvis du er fortrolig med dette system, men ikke noget krav.
Det Gamle Apotek A/S tilbyder
• Et interessant og udfordrende job i et dynamisk, inspirerende og uformelt arbejdsmiljø
med stor indflydelse på egen hverdag
• En stor berøringsflade både eksternt og internt i virksomheden
• Løn efter kvalifikationer
• Vi forventer at vikariatet varer minimum 6 måneder
• Mulighed for fastansættelse i organisationen
Tiltrædelse snarest muligt