Vil du være en del af et dynamisk team der arbejder med vores kernekompetencer? Så lyder det som om vi kunne være et godt match, læs endelig videre her og send din ansøgning.
Billigblomst søger en ny indkøber. Her vil du have en bred opgaveportefølje. Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023. Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse!
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.
Derudover kan du nyde godt af:
- Morgenmad og frokostordning
- Personale rabat
- Stærkt samarbejde på tværs af afdelingen
- Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, som fx pension og sundhedsordning
- Gode muligheder for at få indflydelse på din egen hverdag og stillingen
I din hverdag kan du primært forvente:
- Holde vores butikker opdateret med indkøbte varer, aftaler og leverandøraftaler
- Vedligehold af- og opfølgning på leverandøraftaler
- Vedligeholdelse af data i ERP-system
- Indkøb og kontakt til gartnerier, leverandører og samarbejdspartnere
- Vareoprettelse
- Kalkulering af salgspris
- Intern viderefakturering
- Analysere og beregne virksomhedens behov for varer ift. logistik, mængde, produkt og prismix
Du får ansvar for dine egne produktkategorier. Du bliver en vigtig del af indkøbsteamet og får en alsidig rolle, hvor der er samarbejde på tværs af afdelingen med en opfølgende rolle. Det er vigtigt, at du trives i en stilling med højt tempo og hvor udviklingen går stærkt.
Vores ønskeliste:
- Du har minimum 3-5 års erfaring fra lignende stilling
- Du har erfaring fra plantebranchen
- Du besidder en god portion købmandskab, og har gerne udlevet det i detail
- Du elsker Excel
- Du er arbejdsom, ihærdig, løsningsorienteret og omstillingsparat
- Du behersker engelsk på skrift og i tale, og gerne tysk på brugerniveau
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, med opstart hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde i hverdagene, mellem 7-15 på vores hovedkontor i Tilst. Da vi i høj grad supporterer vores butikker, vil man også indgå i en vagtordning med de andre i teamet lørdag formiddag, hvilket man kan løse hjemmefra.
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Business Partner Sara Panduro på 31 32 27 89. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så send din ansøgning i dag eller senest d. 15. oktober 2023.