Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR administrativ medarbejder til Erhvervsministeriets Koncern HR

MOMENT A/S

København, Storkøbenhavn

Indrykket
22-09-2022
Kontakt
MOMENT A/S
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577
København V
Tlf
33113018
Praktisk information
Oprettet
22-09-2022
Udløber
26-09-2022
Kviknummer
331326446
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Personalesekretær
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Job nr. 177913

Er du administrativ stærk, struktureret og har et godt overblik? Så er du måske den kollega vi søger til Erhvervsministeriets Koncern HR i Valby og Kbh Ø.

Jobbet

Moment søger netop nu en administrativ skarp HR-profil til et vikariat i Erhvervsministeriets Koncern HR. Erhvervsstyrelsen står over for en større rekrutteringsrunde som Koncern HR understøtter, hvorfor der nu er behov for ekstra hænder til de administrative opgaver. Det er bl.a. dokumenthåndtering og oprettelse af nye medarbejdere i systemet Statens HR. Du skal være i stand til, selvstændigt at håndtere flere administrative opgaver på én gang og prioritere dit arbejde nøje.

Din profil

Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med det statslige område - herunder systemerne F2, HR Manager og Statens HR. Du har et godt drive, er nysgerrig og tør stille de vigtige spørgsmål, samtidig med at du formår at holde øjnene på bolden. Ikke mindst skal du trives med nye udfordringer og være klar på, at det ofte skal gå lidt stærkt.

For at blive en succes i jobbet ser vi gerne, at du:

  • Har erfaring fra det statslige område.
  • Er grundig og detaljeorienteret.
  • Arbejder struktureret og har et godt overblik.
  • Hurtigt kan sætte dig ind i nye IT-systemer.

Sidst men ikke mindst er du venlig og omgængelig.

Arbejdstid, løn og proces

Der er opstart den 3. oktober. Vikariatet er på tre måneder dvs. til og med 31. december 2022. Der kan være mulighed for forlængelse.

Vikariatet er fuldtid på 37 timer pr. uge.

Timeløn efter kvalifikationer

Arbejdssted: Valby og Kbh Ø.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
MOMENT A/S
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577
København V
Tlf
33113018
Praktisk information
Oprettet
22-09-2022
Udløber
26-09-2022
Kviknummer
331326446
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Personalesekretær
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed