Gem annonce

''Frivillige hænder gør en forskel'' - Sygehus Lillebælt søger Frivilligkoordinator

Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus

Vejle, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
08-11-2019
Kontakt
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
Beriderbakken 4
7100
Vejle
Tlf
79405337
Praktisk information
Oprettet
08-11-2019
Udløber
01-12-2019
Kviknummer
330121145
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Administrationskoordinator
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

”Frivillige hænder gør en forskel” – Sygehus Lillebælt søger Frivilligkoordinator



På Sygehus Lillebælt har vi allerede i dag et godt og berigende samarbejde med frivillige. Vi ønsker med ansættelsen af en frivilligkoordinator at styrke og udbygge det gode samarbejde.



Med afsæt i det værdifulde eksisterende frivillighedsarbejde, bliver det din opgave at styrke frivilligheden i en organisation, hvor ambitionen er kvalitet i absolut topklasse, og hvor vi sammen skaber de bedste rammer for at sætte Patienten først og skabe høj patientoplevet tilfredshed.



Regionsrådet i Region Syddanmark har vedtaget en politik for frivillighed og medborgerskab ud fra et ønske om et stærkere samarbejde med frivillige og for at udbrede de mange gode erfaringer og indsatser, som allerede er i gang, og vi har brug for dig til at implementere den nye politik på sygehusene i Vejle, Kolding og Middelfart.



Din rolle:

  • Være drivkraft i arbejdet med at udvikle og fremme frivilligområdet
  • Koordinere frivillige indsatser i samarbejde med de lokale tovholdere
  • Sikre gode og trygge forhold for de frivillige
  • Være kontaktperson for medarbejderne i samarbejdet med frivillige
  • Samarbejde med frivillige og eksterne samarbejdspartnere om frivillighed – herunder frivillige organisationer, kommuner og praktiserende læger
  • Deltage i netværk med de andre frivilligkoordinatorer i regionen, hvor der sker en udveksling af erfaringer.


Din baggrund og kompetencer:

  • Relevant uddannelse i form af bachelor og gerne kandidat
  • Ledelses- eller projektledelseserfaring
  • Er empatisk og har gode kommunikationsevner
  • Erfaring med og interesse i frivilligområdet
  • Gerne kendskab til sundhedsvæsenet og erfaring med at arbejde i politisk organisation
  • Forstår organisationens retning, hvor frivilligheden understøtter Sygehus Lillebælts ambition og værdier
  • Flair for organisering og administrative opgaver
  • Stærk til netværk og relationer


Du bliver organisatorisk placeret i Patient og Servicesekretariatet med reference til Patient- og servicesekretariatschefen.

Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakt patient- og sekretariatschef Conny Sjøgren, mail: conny.sjoegren@rsyd.dk, eller tlf. 7636 3352,

eller oversygeplejerske Marianne Toft Madsen, mail: marianne.toft.madsen@rsyd.dk, eller tlf. 7636 2170.



Link til politikken

Link til funktionsbeskrivelse

Link til Sygehus Lillebælts hjemmeside



Stillingen er på 37 timer ugentlig og ønskes besat per 1. februar 2020.

Ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er 1.december 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes den 9. og 10.december 2019.









Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
Beriderbakken 4
7100
Vejle
Tlf
79405337
Praktisk information
Oprettet
08-11-2019
Udløber
01-12-2019
Kviknummer
330121145
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Administrationskoordinator
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce