Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningskoordinator til team Et Samlet Patientoverblik i Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
06-08-2022
Kontakt
Sundhedsdatastyrelsen
Ørestads Boulevard 5
2300
København S
Tlf
22117888
Praktisk information
Oprettet
06-08-2022
Udløber
07-08-2022
Kviknummer
331225778
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web
Stillingsbetegnelse
IT-konsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du være med til at drive udviklingen af et digitalt sammenhængende sundhedsvæsen? Er du struktureret, energisk, initiativrig og god til at samarbejde? Er du en haj til at binde forretning og teknik sammen? Og synes du, at digitalisering og et velfungerende sundhedsvæsen er vigtigt? Så er du måske vores nye forretningskoordinator i Et Samlet Patientoverblik.

Om Et Samlet Patientoverblik
Du vil blive en del af det lille team på 4 personer som driver Et Samlet Patientoverblik. Teamet står for at udvikle, implementere og håndtere drift og videreudvikling af en række digitale løsninger, som skal sikre mere sammenhængende og bedre koordinerede patientforløb på tværs af sundhedsvæsenets sektorer, herunder etableringen af en aftaleoversigt, et fælles stamkort og deling af patientens diagnoser, behandlingsplaner og -mål.

Teamet har også til opgave, at udvikle, implementere og håndtere drift og videreudvikling af forretningsservices vedr. deling af aftaler, stamkort, planer og mål, der skal muliggøre bedre overblik og koordinering af forløb på tværs af sektorer.

Din hverdag hos os
Som forretningskoordinator binder du forretning og teknik sammen, og skal sikre drift og videreudvikling af de to nye løsninger Aftaleoversigt og Fælles Stamkort. Løsningerne er i øjeblikket ved at blive implementeret i hele landet. Du vil være ankeret for løsningerne, og på den ene side skulle sikre forretningsdialogen med parterne på sundhedsområdet og holde styr på roadmappet for videreudvikling og på den anden side koordinere systemtilpasninger over mod Den Nationale Serviceplatform (NSP). Du vil også indgå i arbejdet med udviklingen af digitale løsninger for planer og mål. Du vil komme til at arbejde sammen med mange forskellige personer og fagligheder, for eksempel it-arkitekter, projektledere, udviklere, jurister, leverandører mv.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Løbende kontakt med anvenderne af løsningerne med henblik på at understøtte og udvikle forretningsbehov
  • Koordinere systemtilpasninger over mod Den Nationale Serviceplatform (NSP),
  • Løbende opdatere og vedligeholde et roadmap for videreudviklingen af løsningerne
  • Overvåge og rapportere på drift og økonomi.
Derudover vil du indgå i samarbejdet omkring videreudvikling af løsningerne.

Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det er dog vigtigt, at du er god til at samarbejde og er initiativrig og proaktiv. Vi ser gerne, at du desuden mestrer flere af disse kompetencer:

  • Erfaring som systemforvalter/forretningskoordinator
  • Erfaring fra sundhedsvæsenet
  • Erfaring med transition fra udvikling til drift og vedligehold
  • Erfaring med leverandør- og kontraktstyring
  • Kendskab til informationssikkerhed og GDPR
  • Kendskab til ITIL, statens it-projektmodel, Prince2 eller lignende.
Vi forventer, at du besidder en vis teknisk forståelse. Dette gør bl.a., at du i samarbejde med kollegaer og interessenter er i stand til at stå i spidsen for produkt roadmaps, og kan prioritere ændringsønsker ift. forretningsmæssig værdi og risiko.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og være god til at kommunikere med både, brugere, interessenter og teknikere.

Vi tilbyder
Du vil komme til at arbejde på et spændende og alsidigt område, hvor du kommer tæt på den politiske dagsorden for digitalisering af sundhedsvæsenet, men også i det konkrete arbejde med digitalisering og indblik i hvordan man arbejder med sundhedsdata og -it både i regioner, kommuner og blandt praktiserende læger

Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København og tæt på offentlig transport.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation

eller

gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S fællesoverenskomst) og den til enhver tid gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK).

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Tine Ohm Laursen på tlf. 7221 6801 eller Kathrine Roneklint Noer på tlf. 9133 4811.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32 og 33. Du kan læse mere om os på Et Samlet Patientoverblik - Sundhedsdatastyrelsen

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Sundhedsdatastyrelsen
Ørestads Boulevard 5
2300
København S
Tlf
22117888
Praktisk information
Oprettet
06-08-2022
Udløber
07-08-2022
Kviknummer
331225778
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web
Stillingsbetegnelse
IT-konsulent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed