Gem annonce

Controller til Heimstaden i København K

MOMENT A/S

København, Storkøbenhavn

Indrykket
26-03-2020
Kontakt
MOMENT A/S
Hedegaardsvej 88
1620
København V
Tlf
33113018
Praktisk information
Oprettet
26-03-2020
Udløber
20-05-2020
Kviknummer
330236763
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Controller, økonomi
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Jnr. 142453

Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø hvor vækst og passion er i centrum? Er du også vild med excel, så kunne der være et match.

 

Controlling, rapportering og udvikling

Heimstaden vækster og udvider derfor deres økonomiafdeling med endnu en controller. De tilbyder en unik mulighed for, at højne dit faglige niveau og udvikle dine analytiske færdigheder. Du bliver en del af et fagligt stærkt team bestående af engagerede og kompetente kollegaer, som drives af fællesskab, frihed og ansvar. Du kommer til at arbejde på tværs af rapportering, controlling, udvikling og automatisering, så du kommer til at spille en vigtig rolle i Heimstadens arbejde med at løfte brugen af rapportering til et nyt niveau.

Dine primære opgaver er:

  • Kvartalsafslutning, afstemninger, periodiseringer, controlling etc.
  • Analyse af regnskab og nøgletal
  • Rapportering
  • At udarbejde og bygge rapporteringsmodeller
  • Arbejde i Excel på højt niveau

Som del af en vækstvirksomhed kan du se frem til at blive mødt med stor tillid og derfor også stort ansvar. Du får således ansvaret for 20-25 selskaber, hvor dine regnskabstekniske og analytiske evner kommer i spil. Du får ni gode og kompetente kolleger i økonomiteamet, i Sankt Petri Passage 5 Kbh. K., hvor I er lige under 100 medarbejdere i alt. Miljøet er uformelt og kendetegnet ved åbenhed og ærlighed. Din nærmeste leder tildeler frihed under ansvar og har stor tillid til sine medarbejdere.

Analyse, nysgerrighed og lyst til at lære

For at være den rette kandidat til jobbet er det vigtigt, at du er videbegærlig og god til at søge den rette information til at kunne lære. Da det, at arbejde i Excel vil være en stor del af din dagligdag, er det vigtigt, at du er dygtig til programmet – og ikke mindst nysgerrig på at dygtiggøre dig yderligere. Det er Heimstadens vision, at stillingen med tiden skal indeholde mere forretningsanalyse og mindre bagudrettet rapportering. Som udgangspunkt tales der ikke om en 100% Business controller funktion, men mere en kombineret stilling hvor der er berøring mellem flere flader.

Du skal være god til at navigere med store Excel ark og kunne lave forskellige udtræk som bl.a. kan danne grundlag for div. rapporteringer til ledelsen. Det er vigtigt, at dit Excel niveau er forholdsvis højt, idet forventningerne til hvad du allerede kan og din fremtidige udvikling, er store.

Vi ser gerne at du har en god analytisk forståelse, særligt med tanke på håndtering og bearbejdning af tal, med henblik på rapportering og lignende.

Overordnet set forventer vi at du, foruden en relevant uddannelsesmæssig baggrund, kan bidrage med følgende:

  • Erfaring med analyse og rapportering
  • Stærke kompetencer i Excel
  • Gerne erfaring fra revisionsbranchen eller en lignende rolle

Det skal nævnes at branchekendskab i denne stilling ikke er et krav. Vi ser gerne, at du har varetaget en lignende stilling i 3-5 år, evt. med et fokus på en kombineret tilgang hvor både analyse og finans har været en del af din hverdag.

Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden?

Som Heimstadens kommende Controller bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt.

Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling. Dette hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere.

Processen herfra

Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835. 

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
MOMENT A/S
Hedegaardsvej 88
1620
København V
Tlf
33113018
Praktisk information
Oprettet
26-03-2020
Udløber
20-05-2020
Kviknummer
330236763
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Controller, økonomi
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce