Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fællesindkøb Fyn søger udbudskonsulent til strategisk indkøb af varer og tjenesteydelser

Fællesindkøb Fyn

Faaborg-Midtfyn, Fyn

Indrykket
12-06-2019
Kontakt
Fællesindkøb Fyn
Fåborgvej 19
5854
Gislev
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
14-06-2019
Kviknummer
330021447
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Projektassistent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Fællesindkøb Fyn er et strategisk indkøbssamarbejde med deltagelse af Faaborg-Midtfyn, Kerte­minde, Langeland, Nordfyns og Nyborg kommuner. De fem kommuner repræsenterer tilsammen 147.000 indbyggere samt et årligt indkøbsvolumen af varer og tjenesteydelser på ca. 1 mia. kr.
Vi søger en selvstændigt arbejdende udbudskonsulent med stort drive og engagement samt erfaring med offentligt strategisk indkøb.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Tilrettelægge og gennemføre udbud og tilbudsindhentninger på vare- og tjenesteydelsesområder
  • Sikre at brugernes behov udmøntes i attraktive aftaler gennem dialog eksternt og internt
  • Formidle indhold og værdi af indgåede kontrakter i tæt samarbejde med vores interessenter
  • Drifte kontrakterne i samarbejde med supportteamet
  • Yde konsulentbistand i forhold til konkurrenceudsættelse, kontrakter og indkøb
  • Understøtte kommunernes politikker og effektiviseringsstrategier
  • Udarbejde relevante analyser
Din profil
  • Erfaring med EU's udbudsregler, herunder udbudsloven
  • Interesse for at arbejde bredt med udbud og indkøb af varer og tjenesteydelser til kommunerne
  • Praktisk erfaring med offentlige udbudsprocesser som ordregiver eller tilbudsgiver
  • Gerne erfaring med kontraktstyring
  • Rutineret bruger af gængse pc-værktøjer, herunder især Excel
  • Helheds- og procesorienteret tilgang til opgaverne, herunder erfaring med projektledelse
  • Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner
  • Personligt drive, der bidrager aktivt til at nå fælles mål
  • Udadvendt og selvstændig personlighed med solide samarbejdsevner og ikke mindst godt humør
  • Relevant uddannelse og/eller erhvervserfaring
Vi tilbyder dig en udfordrende og motiverende arbejdsplads med mange samarbejdsrelationer og et uformelt og værdibåret arbejdsmiljø, kendetegnet ved professionelle ambitioner og faglig og personlig udviklingstrang, med vide mulighe­der for selv at præge job og dagligdag.
Arbejdspladsen er placeret i Gislev.
Stillingen er på 37 timer pr. uge med mulighed for fleksibel arbejdstid.
Tiltrædelse: 1. september 2019 eller efter aftale. Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhand­lings­berettigede organisation.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til indkøbs- og udbudschef Jeanet Vandling, tlf.: 7253 1191 - mail: jevan@fmk.dk eller jurist Line B. N. Andersen tlf. 7253 1197 - mail: libna@fmk.dk
Du kan få flere informationer om Fællesindkøb Fyn på www.indkobfyn.dk.

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og beder dig fremsende den, så den er os i hænde senest den 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes gennemført uge 26 og 27.
 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Fællesindkøb Fyn
Fåborgvej 19
5854
Gislev
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
14-06-2019
Kviknummer
330021447
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Projektassistent
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed