Gem annonce

EXCELlente specialister til 'Implementering og Optimering'

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet

Ringkøbing-Skjern, Vestjylland

Indrykket
08-11-2019
Kontakt
Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet
Damstrædet 2
6950
Ringkøbing
Tlf
72379967
Praktisk information
Oprettet
08-11-2019
Udløber
22-11-2019
Kviknummer
330120962
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Excellerer du, når du får mulighed for at arbejde med økonomi, databehandling og Excel og bliver du motiveret af at skabe gode løsninger på baggrund af forretningens behov? Så er du måske lige den kollega vi står og mangler på holdet i ’Implementering og Optimering. ’

Værdsat sparringspartner for Danmarks Største Kasseapparat
Enheden Implementering og Optimering er en tværgående enhed, der understøtter driften i afdelingen Opkrævning og Betaling. Opkrævning og Betaling har 240 medarbejdere og bliver i daglig tale kaldt for Danmarks største kasseapparat, afdelingens kerneopgave er at sikre Danmarks velfærdssamfund gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger.

I vores enhed beskæftiger vi os med implementering og optimering af alle nye processer, der igangsættes i afdelingen Opkrævning og Betaling. Vi er værdsatte sparringspartnere for afdelingen og er et team på 16 medarbejdere, der hver især bidrager med vores kompetencer inden for følgende arbejdsområder:

  • Procesoptimering fx vha. Excel løsninger
  • Data udsøgning og analyse
  • Rapportering
  • Kvalitetssikring
  • Risikostyring
  • Drifts KPI.


Bring dine kompetencer i spil
Der er flere indgangsvinkler til jobbet, du kan fx være uddannet inden for revision, IT, økonomi, finans eller via din hidtidige erhvervserfaring have opnået gode forudsætninger for at arbejde med procesoptimering, databehandling og rapportering. Du har solide IT kompetencer, er en Excel haj og har du erfaring med SAP er det en fordel.

Du har en analytisk tilgang, er nysgerrig, lærenem og har evnerne og gejsten til at udfordre eksisterende praksis og motiveres af at udarbejde forbedringsforslag.

Med dine solide kommunikative evner, din konstruktive tilgang og din servicemindede adfærd sikrer du god og professionel betjening af en bred flade af samarbejdspartnere og interessenter.

Et meningsfuldt arbejde og et godt arbejdsliv
Alle trives og præsterer bedst, når de arbejder med noget der motiverer dem. I samarbejde med dig finder vi ud af hvordan dine kompetencer bliver bragt bedst muligt i spil. Du får et skræddersyet onboardingprogram og vi lægger sammen en plan for din personlige og faglige udvikling i jobbet.

Din dagligdag vil foregå i et uformelt miljø, hvor vi med godt kollegaskab, et stort engagement, spændende opgaver og fleksibel arbejdstilrettelæggelse sørger for at skabe rammen om et godt arbejdsliv.

Ansøgning, kontakt og løn
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket ”søg jobbet” snarest muligt og senest d. 22.november 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Imellem første og anden runde samtale vil der indgå en personprofil og en logisk test.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Preben Gammeljord Nielsen på tlf. nr. 72 38 49 69.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Tiltrædelse pr. 1. januar 2020 el. snarest derefter.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest samt 2 referencer.

Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skattestyrelsen opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Job i virksomheden

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet
Lignende job

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 26

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 26

Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte
Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet
Damstrædet 2
6950
Ringkøbing
Tlf
72379967
Praktisk information
Oprettet
08-11-2019
Udløber
22-11-2019
Kviknummer
330120962
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce