Gem annonce

ESDH-konsulent med projektlederprofil

FINANSTILSYNET

København, Storkøbenhavn

Indrykket
11-07-2019
Kontakt
FINANSTILSYNET
Århusgade 110
2100
København Ø
Tlf
91337117
Praktisk information
Oprettet
11-07-2019
Udløber
12-08-2019
Kviknummer
330058644
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Projektleder, administration
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vi har en målsætning om at få en større ESDH-baseret workflowunderstøttelse. Til at hjælpe os med at nå den målsætning søger vi nu en erfaren ESDH-konsulent, der sammen med en god kollega skal være med til at sætte rammerne for brugen af vores ESDH-system.



Vores ønskeprofil er en ildsjæl, der har lyst til at arbejde med at strukturere data, sikre god datakvalitet og

give den bedste rådgivning til vores organisation og som samtidig brænder for at være en drivende kraft i tværgående udviklingsprojekter.



Har du erfaring med at være ankerperson på et ESDH-system, trives du i en rolle med masser af ansvar og stor berøringsflade ud i organisationen, og har du mod på at være med til at løfte vores ESDH-processer til et nyt niveau, så er det måske dig, vi søger.



Du vil blive organisatorisk placeret i vores sekretariat, hvor vi tager os af opgaver inden for HR, økonomi, strategi, styring, compliance og organisationsudvikling.



Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer, at du er ansvarsbevist, engageret og har et godt drive. Det er naturligt for dig selvstændigt at planlægge dine opgaver og levere dem til tiden. Du har lyst til at træde ind i en rolle, hvor din opgaveportefølje er alsidig, og hvor du varetager både drifts- og udviklingsopgaver med lige stor entusiasme.



Du skal indgå i samarbejde med hele organisationen om god sagsstyring, kvalitetssikring af data og understøttelse af arbejdsprocesser i forhold til ESDH.



Derfor er du et godt match til stillingen, hvis du kan sætte x her:



1. Du er ESDH-ekspert

Du har god erfaring med ESDH som administrator eller projektleder og et godt kendskab til opgaverne som ESDH-konsulent. Du er fagligt dygtig på dit område og har en god teknisk forståelse.

2. Du kan skabe overblik og stadig have blik for detaljen

Som ESDH-ansvarlig skal du kunne se både organisationens og den enkelte kollegas behov. Det kræver at du både kan se opgaveløsningen i helikopterperspektiv og på et detaljeret niveau.

3. Dine samarbejdsevner er i topklasse

Du vil få en bred kontaktflade i huset, og der er mange interne interessenter i ESDH-opgaveporteføljen. Det er derfor vigtigt, at du er god til at samarbejde, lytte og hjælpe, men også til at udfordre ideer og begrundet prioritere ønsker, så de væsentligste opgaver bliver løst først.



4. Du er en stærk formidler

Både i drifts- og udviklingsopgaver vil det være vigtigt, at du er en stærk formidler. Du vil komme til at udarbejde skriftlige produkter og du vil komme til at præsentere status og resultater i projekter. Derfor er det en fordel både at kunne skrive et beslutningsnotat som embedsmand og at kunne lave en visuelt stærk præsentation.



Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os at du at du har en relevant videregående uddannelse som for eksempel cand.scient.bibl. og mindst 2-3 års erfaring med at arbejde med ESDH.



Hvilke opgaver skal du især løse?

Du vil få ansvaret for alt omkring opbygning, udvikling og brug af vores ESDH-system, WorkZone og det tilhørende analyse- og rapporteringsværktøj WorkZone Insight, så vi løbende har en optimal udnyttelse af vores systemer i hele organisationen.



Derudover har vi tre projekter i støbeskeen pt. som du vil få en vigtig rolle i. Vi skal have opdateret vores journalplan, så den har en hensigtsmæssig struktur, er fremtidssikret og sikrer, at vi er i stand til at lave de dataudtræk, som efterspørges. Opgaven løses af eksterne konsulenter, hvor din rolle bliver at sørge for at opgaveløsningen møder organisationens behov. Derudover skal du deltage i et opgraderingsprojekt af WorkZone, der udspringer fra vores IT-kontor. Din rolle bliver særligt at sørge for, at alle medarbejdere i huset bliver klædt godt på til at kunne anvende systemet optimalt. Endelig bliver du projektleder for et projekt omkring opsætning af processer i workflows i WorkZone.





Som vores ESDH-fagekspert bliver du ansvarlig for:

- at have overblik over organisationens behov for ESDH-understøttelse.

- at vedligeholde den samlede journalplan og opsatte rapporter i vores rapporteringsværktøj, så de løbende tilpasses organisationens behov.

- at vedligeholde vores interne styringsdokumenter (politikker, forretningsgange og arbejdsbeskrivelser).

- at rådgive og undervise særligt vores superbrugergruppe om brugen af WorkZone og WorkZone Insight.

- at udvikle undervisningsmateriale til vores interne kurser og læringsportal

- at rapportere kvartalsvis på organisationens overholdelse af sagsbehandlingsfrister til chefgruppe og direktion samt gennemføre en årlig evaluering af sagsbehandlingsfristerne.



Du bliver samtidig organisationens systemejer, hvilket vil sige, at du indgår i et tæt samarbejde med vores IT-kontor om at:

holde dig orienteret om nye systemversioner og de muligheder det giver os

opsætte og teste nye funktionaliteter.

indgå i system-relaterede projekter.



Hvordan er dine ansættelsesvilkår?

Du vil blive ansat efter den gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet og vil være underlagt de interne retningslinjer, som gælder alle ansatte i Finanstilsynet. I forbindelse med din ansættelse vil du også skulle fremvise din straffeattest.



Vi har et internt karriere- og kompetenceprogram, og når det kommer til arbejdsvilkår, er vi også en attraktiv arbejdsplads. Vi har flekstidsordning, kantineordning, massageordning, renseriordning, fri parkering og fodbold-, løbe- og badmintonklubber.



Sådan søger du

Send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningssystem på finanstilsynet.dk senest mandag den 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 21. og 22. august 2019. 2. samtaler forventes afholdt den 28. og 29. august 2019.



Husk at uploade dit CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag sammen med din ansøgning. Vi tager ikke ansøgninger i betragtning, der er blevet indsendt på anden vis.



Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til vicekontorchef Linda Schröder på lis@ftnet.dk.



Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan du få ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Søren Bay Ivarsson på telefonnummer 91 33 70 82 (kan ikke træffes i uge 28, 29 og 30).



Du kan læse mere om Finanstilsynet på www.finanstilsynet.dk – særligt under rubrikken ”Karriere”. Du kan også finde os på LinkedIn ved at søge på Finanstilsynet Danmark.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
FINANSTILSYNET
Århusgade 110
2100
København Ø
Tlf
91337117
Praktisk information
Oprettet
11-07-2019
Udløber
12-08-2019
Kviknummer
330058644
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Projektleder, administration
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce