Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren teamleder til ledelse af dagholdet på Regionslageret

Region Hovedstaden

Hillerød, Nordsjælland

Indrykket
13-08-2019
Kontakt
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400
Hillerød
Tlf
91167677
Praktisk information
Oprettet
13-08-2019
Udløber
15-09-2019
Kviknummer
330072325
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Lagerchef
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Transport og logistik)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du arbejde med lagerledelse og optimering – og har du lyst til at få indflydelse på udviklingen af lagerfunktionen i Region Hovedstaden?

Så er du måske den teamleder, vi søger til dagholdet på regionens centrale lager i enheden for Logistik & Forsyning

Om os
Enheden for Logistik & Forsyning er en del af Region Hovedstadens Center for Ejendomme og understøtter logistik på tværs af regionen. Enheden består af 185 medarbejdere, som er fordelt på regionens centrallager, transportafdeling, genbrug og donationslager, supportfunktion samt regional logistikudvikling.

Logistikindsatsen i Region Hovedstaden dækker over en række delelementer, som tilsammen skal danne fundamentet for en effektiv, sammenhængende logistik i regionen.

Et større fokus på logistik og optimering af flere fælles funktioner stiller større krav til en effektiv håndtering af lagervarer fra Regionslageret ud til kunderne på regionens hospitaler og til lægerne.

Om stillingen
Regionslageret består af ca. 45 faste medarbejdere, hvoraf de 30 er på dagholdet, som møder mellem 6.30-14.30 (din mødetid vil være ca. kl. 7).

Dagholdet er opdelt i tre teams: varemodtagelse, sterilpluk og alm. pluk.

Du vil være den daglige leder af de tre teams, hvor du sikrer, at lageret leverer til tiden, og at samarbejdet med aftenholdet fungerer upåklageligt. Du har ansvaret for personaleplanlægning, samtaler med medarbejderne, tavlemøder, styring af vikarer til begge hold med mere.

Det er vigtigt, at du er synlig for medarbejderne og har en god kommunikation med både medarbejderne og kollegaerne på kontoret (indkøb, administration, transportafdelingen og ledelsen).

På lageret anvender vi APPORT (VMS), og der plukkes varer med PICK BY VOICE. Du skal via APPORT Manager modulet sikre, at produktionen forløber effektivt.

Ordrerne fra kunderne kommer via SAP, så visse opgaver vil foregå i SAP.

Du vil desuden være ansvarlig for opdatering af lagerets KPI’er (levering, effektivitet, kvalitet og sikkerhed).

Du bliver en del af et team, som med stort engagement bidrager til forbedring af Region Hovedstadens centrale lager og alle processerne herunder, og du kommer til at arbejde tæt sammen med vores kørselsafdeling og transportplanlægning, MRP (indkøb) samt en lang række interessenter på regionens hospitaler.

Om dig
Du har nogle års erfaring som leder fra en virksomhed, hvor kundens behov er i fokus. Din erfaring er gerne enten som lagerleder, produktionsleder eller teamleder i en større afdeling. Du har sandsynligvis en uddannelse som ingeniør, er kandidat fra CBS eller har opnået dine kompetencer igennem erhvervserfaring suppleret med relevante kurser.

Du er god til hurtigt at sætte dig ind i de opgaver som dine medarbejdere varetager og dermed sikre, at procedurerne overholdes samtidig med, at du har øje for mulige forbedringer i arbejdsrutinerne.

Hvis du har erfaring med tavlemøder og LEAN f.eks. 5S, vil det være en fordel.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • er en leder, som går forrest og viser vejen samtidig med, at du bevarer det gode humør i pressede situationer
  • tænker proces- og helhedsorienteret
  • kan arbejde både selvstændigt og i teams
  • er god til at formidle – både på skrift og i tale
  • er i stand til at bevare overblikket og sikre, at de rigtige ressourcer er i de rette områder
  • er en teamplayer, som samarbejder tæt med aftenholdets leder
  • er serviceminded og er i stand til at oversætte kundernes behov til løsninger
Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med APPORT, SAP og Microsoft Office (hovedsageligt Excel og Outlook).

Hvis ikke, skal du være klar til at sætte dig ind i de systemer der benyttes på lageret.

Vi tilbyder
Hos os får du en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver i en enhed i udvikling. Du vil få en stor grad af indflydelse på opgaveløsningen i afdelingen. Vi har et godt arbejdsklima i et travlt miljø, hvor du vil få mulighed for at præge dagligdagen og afdelingens udvikling.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos sektionschef Susanne Adrian på e-mail: susanne.adrian@regionh.dk eller telefon 20 43 68 61.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Dit arbejdssted vil være Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via linket i annoncen.

Ansøgningsfristen er søndag den 15. september 2019.

Stillingen er til besættelse snarest muligt efter ansøgningsfrist.

Vi forventer at holde samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansøg nu
Lignende job

Stillingen er formidlet gennem The Hub

Stillingen er formidlet gennem The Hub

Stillingen er formidlet gennem The Hub
Virksomhedsinformation
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400
Hillerød
Tlf
91167677
Praktisk information
Oprettet
13-08-2019
Udløber
15-09-2019
Kviknummer
330072325
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Lagerchef
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Transport og logistik)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed