Beskrivelse
Har du styr på analyser, forecasts og rapportering? Trives du med at arbejde på tværs af landegrænser i et spændende internationalt miljø? Så er denne stilling noget for dig.
Du bliver som Finance Business Partner en del af en stor international koncern, hvor du vil være Finance Business Partner for det danske og finske selskab med base i København. Din primære rolle vil være at understøtte det danske og finske selskab med beslutningsmateriale og sparring i forhold til forretningen. Du vil derfor have tæt dialog med ledelsen og andre beslutningstagere i både det danske og finske selskab omkring udviklingen inden for det forretningsområde, som du vil være Finance Business Partner for. Du vil referere til koncernens Finance Director for Norden og Baltikum.
Her er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der er god mulighed for, at du kan sætte dit præg på stillingen.
Dine opgaver er bl.a.:
Arbejdsopgaver
- Ansvarlig for et forretningsområde for det finske og danske selskab
- Analyse og forretningssupport på omkostninger (Capex & Opex)
- Analyse og forretningssupport i forhold til priser og indtjening
- Likviditetsanalyser
- Månedsrapportering
- Kvartalsrapportering
- Budgetter & budgetopfølgning
- Forecasts
- KPI analyse – ordrer & lønsomhed
- Support ved business cases og tilbudsgivning
- Proces- & systemoptimering
- Ad hoc
Om virksomheden Her er tale om en veletableret virksomhed, der er en af verdens førende leverandører af konsulentydelser. Virksomheden er en del af en stor britisk koncern med mere end 30.000 medarbejdere på verdensplan. Det danske selskab er beliggende i København og beskæftiger ca. 80 medarbejdere, der arbejder i et uformelt miljø.
Du tilbydes - 37 timer
- 5 ugers ferie + 4 feriefridage
- Fleksible arbejdstider
- Sundhedsforsikring
- Frokostordning
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer Som person trives du med at arbejde selvstændigt samtidig med, at du formår at skabe relationer og agere som sparringspartner for virksomhedens interessenter. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Endvidere besidder du en god tal- og forretningsforståelse, der gør dig til en værdifuld sparringspartner for forretningen.
IT-
kompetencer Du har gode IT-kompetencer.
Erfaring & uddannelse Cand.merc.aud., HD-R eller tilsvarende. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed.
Sprog Dansk & engelsk
Kontaktpersoner Søren Christiansen og Helene Holst Vestergaard
Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på
https://www.ofir.dk/ (Den originale annonce kan ses på:
https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5bb7f2e8)