Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye indkøbskonsulent?

Økonomiafdeling

Nyborg, Fyn

Indrykket
14-02-2020
Kontakt
Økonomiafdeling
Torvet 1
5800
Nyborg
Praktisk information
Oprettet
14-02-2020
Udløber
19-03-2020
Kviknummer
330177739
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing
Stillingsbetegnelse
Indkøber
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du være en del af et stærkt team?
  Ønsker du at arbejde med analyser, drift af aftaler og e-handel i forbindelse med offentligt indkøb? Trives du i et stærkt fagligt miljø, hvor du bliver udfordret? Så er det lige dig, vi søger til Nyborg Kommunes Indkøbskontor.
 
Indkøbskontoret er en del af Økonomiafdelingen. Indkøbsteamet består af en indkøbscontroller og en udbudskonsulent, hvor begge har mange års erfaring indenfor området. Nyborg Kommune indgår i et strategisk indkøbssamarbejde ved Fællesindkøb Fyn (FIF), hvor vi er 5 medlemskommuner.

Jobbet Som medarbejder hos os får du en bred opgaveportefølje og tilhørende kontaktflade – både inden- og udenfor kommunen. Jobbet indebærer, at du skal servicere interne afdelinger og institutioner, foretage skarpe analyser ved hjælp af vores analysesystem, formidle aftaler og bidrage til indsatsen med at implementere og forankre nyt e-handelssystem.
  Med jobbet som indkøbskonsulent er du med til at gøre en forskel på bundlinjen, og for kommunens evne til at levere service til borgerne. Samtidigt er du med til at sikre, at Nyborg Kommune opleves som en professionel samarbejdspartner for de virksomheder, vi er i berøring med.

Dine arbejdsområder vil primært blive:
 

  • Være aktiv medspiller i implementering af nyt indkøbs- og kontraktstyringssystem i 2020.
  • Håndtering og implementering af e-handelskataloger for lokale aftaler.
  • Indsamling af data og udarbejdelse af foranalyser til brug for optimering af indkøbskategorier.
  • Drift og implementering af aftaler, herunder kontakt med leverandører og relevante fagpersoner i kommunen samt markedsføring af aftaler overfor brugerne/kunderne.
  • Indgå i løsning af kontorets daglige opgaver såsom besvarelse af mails og telefonopkald fra vores kunder.

Og hvad forventer vi så af dig:
 
  • Du er en god købmand, der besidder gode analytiske egenskaber.
  • Du er superbruger af Excel.
  • Du har meget gode kommunikative evner – både i skrift og tale.
  • Du er udadvendt og opsøgende i forhold til brugerne af indkøbsaftaler og e-handel.
  • Du har kendskab til offentligt indkøb og anvendelse af indkøbssystemer.
  • Du har en relevant uddannelse inden for indkøbsområdet.
  • Du har et personligt drive og er en hold-spiller, der kan bidrage aktivt til at nå fælles mål.
  • Du er selvstændig og god til at samarbejde med andre.
  • Du har gode dansk kundskaber.

Vi tilbyder:
 
  • Gode kolleger både fagligt og socialt.
  • Gode arbejdsforhold med fleksibilitet og plads til den enkelte.
  • En arbejdsdag med ansvar og indflydelse.

Lidt mere om os I Nyborg Kommune gennemfører vi lokale udbud og tilbudsindhentninger, implementerer indkøbsaftaler fra FIF samt yder rådgivning på tværs af alle enheder i kommunens organisation vedrørende udbud, indkøbsbehov, udbudslov mv.
 
Vi arbejder med alle aspekter af udbud og indkøb: Fra for-analyser, udarbejdelse af udbudsmateriale, tilbudsvurdering, implementering af aftalerne til opfølgning, e-handel og controlling.

Vi er et indkøbsteam, der har let til smil og har en åben tilgang til forandring.

Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Stillingen er på 37 timer ugentlig. Tiltrædelse 1. maj 2020 eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist 19. marts 2020
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. eller 24. marts 2020

Kontaktperson
Økonomichef Anders M. Sørensen på tlf. 6333 7751.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=449aa9e2)

Ansøg nu
Job i virksomheden
Virksomhedsinformation
Økonomiafdeling
Torvet 1
5800
Nyborg
Praktisk information
Oprettet
14-02-2020
Udløber
19-03-2020
Kviknummer
330177739
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing
Stillingsbetegnelse
Indkøber
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed