Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Engageret forsikringskonsulent til Akademikernes A-kasse

Akademikernes A-kasse Kbh

København, Storkøbenhavn

Indrykket
06-08-2022
Kontakt
Akademikernes A-kasse Kbh
Vester Farimagsgade 13
1606
København V
Danmark
Tlf
33 95 03 95
Praktisk information
Oprettet
06-08-2022
Udløber
07-08-2022
Kviknummer
331225613
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Forsikringskonsulent
Sprog
Dansk Læse/ tale

Vil du yde den bedste service og rådgivning til vores medlemmer? Ser du muligheder i anvendelsen af de nyeste former for digitale løsninger i sagsbehandling?
Så er du måske vores nye forsikringskonsulent.

En del af et dygtigt team
Du vil blive en del af hele vores Udbetalingsteam med mere end 40 kolleger i alt.

Hver dag vejleder afdelingen vores medlemmer til at træffe de bedst mulige valg samt at give medlemmerne en økonomisk tryghed, så de kan rette fokus mod aktiv jobsøgning.

Du vil hurtigt opleve gode muligheder for faglig sparring med de andre dygtige forsikringskonsulenter. I det daglige arbejde vil du indgå i et makkerskab, hvor I prioriterer arbejdet i fællesskab og med stor frihed til selv at indrette arbejdsdagen.

Opgaver og ansvarsområder
Jobbet som forsikringskonsulent består af en blanding af skriftlig sagsbehandling og telefonisk rådgivning af vores medlemmer.

Konkrete eksempler inden for sagsbehandling er:

  • Besvare henvendelser fra medlemmer både telefonisk og skriftligt
  • Godkendelse og behandling af ansøgninger inden for dagpengeområdet
  • Specialiseringer i sager om udlandet, tilbagebetaling, efterløn, selvstændig hovedbeskæftigelse m.v.

Vi forventer
Vi ser helst, at du har minimum 2 års relevant erfaring som sagsbehandler inden for arbejdsløshedsforsikringsloven. Det vil være en fordel, hvis du har aktuel erfaring fra en a-kasse og dermed et godt kendskab til de nyeste regler på dagpengeområdet, så vi kan bevare den høje kvalitet i afdelingens kerneydelse.

Du skal have gode evner til at sætte dig ind i digitale værktøjer og samtidig have en tilgang, hvor du naturligt følger med i, hvad der sker på det digitale område. Konkret vil det være en fordel, hvis du har arbejdet med et CRM-system og derudover har et godt kendskab til Office-pakken.

Endelig skal du have god erfaring med at kommunikere både skriftlig og mundtligt på dansk og engelsk.

Er det dig, vi leder efter?
Som person trives du i en afvekslende hverdag, hvor du både kan lide den udadvendte medlemskontakt og den indadvendte sagsbehandling. Du kan lide at arbejde tæt sammen med dine nærmeste kolleger, hvor du er engageret i dit arbejde og sætter en ære i at levere en effektiv og driftssikker indsats inden for deadline. Du har lyst til at lære nyt og er åben over for alternative måder at løse arbejdsopgaverne på.

Lige som du prioriterer det gode samarbejde i afdelingen, værdsætter du det gode samarbejde med resten af organisationen ved at være proaktiv, imødekommende og hjælpsom meget gerne tilsat en god portion humor i tråd med Akademikernes A-kasses uformelle organisationskultur.

Vigtigst af alt, skinner det igennem i dit arbejde, at du har et stort ønske om at gøre en forskel for vores medlemmer. Du udviser handlekraft og er klar på at møde medlemmerne dér, hvor de er. 

Vi tilbyder
En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi giver plads til din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og attraktive personalegoder, fx helbredssikring og betalt frokostpause.

Akademikernes A-kasse er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv skal passe sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politiske tilhørsforhold til at søge.

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Henriette Larsen på 51 48 86 19 (dog ikke i uge 29 pga. ferie)

Vi ser frem til at modtage ansøgning og CV og evt. relevante bilag fra dig. Vi holder samtaler løbende i august måned, så hvis du vil først til samtale, så send din ansøgning snarest muligt og senest den 7. august 2022.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Akademikernes A-kasse Kbh
Vester Farimagsgade 13
1606
København V
Danmark
Tlf
33 95 03 95
Praktisk information
Oprettet
06-08-2022
Udløber
07-08-2022
Kviknummer
331225613
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Forsikringskonsulent
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed