Har du solid tal-, regnskabs- og forretningsmæssig forståelse, og vil du arbejde som en del af en stor internationalt transportvirksomhed i vækst? Trives du i en hverdag med fart over feltet og kan du holde mange bolde i luften? Hvis ja, vil vi gerne høre fra dig!
Du bliver en del af en økonomifunktion på 8 kolleger fordelt på to lokationer og med et setup på +110 biler. Opgaverne spænder fra solidt controllerarbejde som ledelse af, og deltagelse i strategiske optimeringsprojekter. Vi anvender Navision/BC samt diverse transportspecifikke applikationer ligesom vi står overfor at skulle implementere Power BI. Flair for IT og Microsoft Office pakken er at foretrække. Du har en højere økonomisk uddannelse som f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende, kombineret med relevant erhvervserfaring – min. 2-4 år. For den ambitiøse kandidat rummer stillingen spændende karrieremuligheder både fagligt og organisatorisk. – herunder øget ansvar og lederperspektiver f.eks. som gruppe CFO.
Som person er du:
- Stærk i projekter og projektledelse. Vi har en portefølje af projekter vi arbejder på.
- Analytisk stærk. Du gennemskuer hurtigt sammenhænge på tværs samt forslag for forbedringer.
- Udpræget teamplayer og en god kommunikator i skrift og tale. Du kommunikerer naturligt med både høj og lav og er ikke bange for at tage fat.
- Selvstartende, ambitiøs, vedholdende og løsningsorienteret.
- Indstillet på at sætte dit eget præg på stillingen i et til tider hektisk miljø.
- Stærk i Excel, ERP-systemer – gerne Navision/BC og gerne med Power BI erfaring og interesse.
- Stærk i at bearbejde store datamængder og udarbejde præsentationer.
- Nysgerrig og har et ønske om at forbedre den eksisterende IT-platform.
Stillingen ønskes besat snarest muligt, så vi ansætter så snart, vi har den rigtige kandidat
Om os:
Vi har over 90års erfaring med silo- og tanktransport. Det hele startede med et løfte om ikke at gå på kompromis, og aldrig at komplicere løsningerne. Gennem det sidste århundrede har vi trodset alle udfordringer, vokset os større og altid fået godset frem. Vi arbejder hele tiden på at dygtiggøre os selv, udvikle os og følge med i tidens trends, for hele tiden at sikre at vi fortsat er den foretrukne transportør, blandt vores kunder. Sidste år opkøbte vi J. Chr. Koldkur transport og kører i dag de to virksomheder økonomisk uafhængigt af hinanden, men internt forsøger vi at arbejde under én fane fordelt på to matrikler og under to navne. Du kan læse mere om os på www.hansjensen.eu og www.koldkur.dk
Lyder det som noget for dig?
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV til Nanna Bech nkb@hansjensen.eu hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Ole Cleemann på telefon 88 53 50 56. Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.