Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Category Manager, der vil gøre en forskel for det danske sundhedsvæsen søges til Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Hillerød, Nordsjælland

Indrykket
06-01-2023
Kontakt
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400
Hillerød
Tlf
21180685
Praktisk information
Oprettet
06-01-2023
Udløber
31-01-2023
Kviknummer
331452528
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing
Stillingsbetegnelse
Indkøber
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Drømmer du om at arbejde med strategisk Indkøb og gøre en forskel for hospitalerne i Danmark? Så kom og bliv vores nye kollega inden for området Medicoteknisk udstyr.

Koncernindkøb, som du bliver en del af, dækker hele Region Hovedstadens indkøb, lige fra hospitalsspecifikke produkter, Facility Management, Medicoteknisk udstyr og meget mere.

Som Category Manager får du ansvaret for at gennemføre udbudsforretninger og kontraktforhandlinger, drive kategoristrategier, og lede indkøbsprojekter.

Vi søger en ny kollega til området Medicoteknisk udstyr. Du bliver en del af et team, der i forvejen består af tre Category Managers. Dine vigtigste interne samarbejdspartnere bliver Center for IT & Medico og de berørte afdelinger på regionens hospitaler hvor du i et tæt samarbejde sikrer at hospitalerne får indkøbt de rette MR-scannere, CT-scannere, mammografiudstyr og lign.

Du skal hjælpe os med

  • At udvikle og gennemføre kategoristrategi, udbudsstrategi herunder udbudsplan for egne kategorier, i tæt samarbejde med interne kunder og gode kollegaer.
  • At indkøbet i den enkelte kategori giver mest mulig sundhed for pengene og indtænke eventuelle innovative- og bæredygtige tiltag.
  • At drive godt købmandskab, som i sidste ende er til gavn for vores patienter.
  • At du aktivt udvikler dine kompetencer bl.a. på vores Indkøbsakademi, som du fra den første dag af vil blive tilknyttet.
  • At sparre og dele viden med kollegaer i et dynamisk, åbent og positivt miljø således at hele afdelingen udvikler sig sammen.
Vi er:

  • en god arbejdsplads med kontor i Hillerød og fleksible rammer for hjemmearbejde. Vi har en god kantine, frugtordning, mulighed for et fordelagtigt medlemskab af eget motionsrum, ugentlig gåtur i skoven.
  • et hold dygtige og engagerede kollegaer, der udgør en af Danmarks største og mest professionelle indkøbsafdelinger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi sætter kompetenceudvikling hos den enkelte højt.
  • en arbejdsplads med en uformel omgangstone, hjælpsomme og positive kollegaer der alle sætter pris på godt humør og en mulighed for at få gavn af dit synspunkt og erfaring. Alt sammen noget der hjælper til, at vi sammen når vores mål om mere sundhed for pengene på en bæredygtig måde.”
Det er vigtigt, at du:

  • Har flair for eller interesse i teknik i bred forstand
  • Er systematisk, fokuseret og vedholdende
  • Er analytisk, fokuseret og vedholdende
  • Kan tænke i helheder
  • Ikke er bange for selv at tage initiativ
  • Er nysgerrig, undersøgende, lyttende og troværdig
  • Har god forretningsforståelse
  • Har lyst til at udvikle dig faglig og personligt
  • Er en solid bruger af IT og værktøjer som MS-Office, herunder specielt Excel, og som har mod på at lære de særlige programmer, som vi benytter i vores daglige arbejde, at kende
  • Kan kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • Har kendskab til eller mod på at lære strategisk indkøb, EU’s udbudslovgivning i praksis samt projektledelse af egne opgaver
Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokostpause. Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos udbudschef Tom Knøfler Mobil: +45 29 77 98 83 eller Mail:tom.knoefler@regionh.dk

Ansøgningsfrist og -metode
Du søger jobbet ved at sende CV og ansøgning samt kopi af eksamensbeviser og andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.

Der er ansøgningsfrist mandag d. 31. Januar 2023.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende og senest i uge 5 og eventuelle 2. samtaler forventes afholdt løbende og senest i uge 6

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400
Hillerød
Tlf
21180685
Praktisk information
Oprettet
06-01-2023
Udløber
31-01-2023
Kviknummer
331452528
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Salg og marketing
Stillingsbetegnelse
Indkøber
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Land-, skov- og havebrug), Ikke angivet (Energi)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed