Frederikshavn Forsyning A/S ønsker at styrke den tekniske side af økonomiafdelingen og søger derfor en dygtig Business Controller med erfaring og interesse indenfor de IT-løsninger som økonomiafdelingen bruger. De søger en medarbejder der, ud over erfaring med ERP og BI-systemer, har et godt blik for udvikling af procedurer og rutiner - med udgangspunkt i eksisterende IT-løsninger.
Du vil få en central rolle i organisationen og få stor indflydelse på brug, udvikling og optimering af virksomhedens ERP og BI-systemer. Virksomheden benytter Office 365, Microsoft D365FO som ERP-system, og IBM Cognos Analytics og Microsoft SQL-server som BI-værktøjer.
Dine kompetencer
Teamet består af 13 dygtige medarbejdere i økonomiafdelingen, som har mange års erfaring, og hver især bidrager med en bred viden inden for økonomi. Vi ser gerne, at du har en kandidatbaggrund f.eks. Cand. Merc. i Business Intelligence eller Cand. Merc. Aud, HD-R eller tilsvarende, og har efterfølgende minimum 3-5 års erfaring som fx controller i en økonomifunktion eller som revisor. Derudover kan du nikke genkendende til følgende:
- Erfaring inden for økonomi, med god regnskabsforståelse og indsigt i økonomirelaterede processer og rutiner
- Stærke kompetencer indenfor ERP- og BI-systemer, gerne på administratorniveau
- Benytter IT som det naturlige og foretrukne værktøj
- Kan vedligeholde og videreudvikle IT-løsninger, herunder udvikling af datamodeller og rapporter
- Gerne kompetencer inden for programmering, f.eks. SQL, men ikke et krav
- Kan yde brugersupport på økonomiafdelingens IT-systemer
- Arbejder selvstændigt og struktureret
- Motiveres af udvikling og effektivisering
- Er engageret i mennesker og interesserer dig for trivsel på arbejdspladsen
Du brænder for IT og optimeringer inden for dette og du overskuer komplekse problemstillinger og store mængder af data.
Du tilbydes
- En arbejdsplads med højt til loftet og en uformel tone med plads til forskelligheder
- Faglige udfordringer i en spændende og travl virksomhed
- Dygtige kolleger, der brænder for at gøre en forskel
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
Hos virksomheden er der fokus på udvikling, optimering af ressourcer, vidensdeling med kollegaer og best practice. Det er vigtigt, at du kan identificere dig med den kultur.
Gode løn- og ansættelsesvilkår i henhold til uddannelse, faglige kvalifikationer og efter KL's overenskomst. Ugentlig arbejdstid er 37 timer med betalte pauser og der er flexordning.
Stillingen ønskes besat snarest eller efter aftale.
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sara Rosholm på 30 21 45 08.
Klik på "Send ansøgning" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde.
Frederikshavn Forsyning A/S er en multiforsyningskoncern, som består af 8 selskaber, har cirka 250 medarbejdere og omsætter for 800 mio. årligt. Det er en attraktiv arbejdsplads i udvikling, hvor medarbejdernes indsats og samspil i organisationen skaber resultaterne.
Selskabet er ejet af kommunen, og den fornemmeste opgave er, at skabe værdi for borgerne. De sikrer en stabil forsyning af el, vand og varme samt behandling af spildevand, affald og dagrenovation.
Strategisk er fokus på innovation, kvalitet og effektivisering til en attraktiv pris.
Læs mere om Frederikshavn Forsyning A/S på www.forsyningen.dk.