Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BOGHOOLDER I RANDERS

INCA adm. ApS

Randers, Østjylland

Indrykket
18-09-2023
Kontakt
INCA adm. ApS
Hospitalsgade 10
8900
Randers C
Tlf
73707020
Praktisk information
Oprettet
18-09-2023
Udløber
29-09-2023
Kviknummer
331575628
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Bogholder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Er du passioneret og engageret indenfor tal og økonomi? Har du nogle års erfaring og brænder for at hjælpe dine kunder? Og har du stor lyst til at være en del af en virksomhed i udvikling?

Så har vi jobbet til dig!

Vi søger en bogholder, der brænder for mangeartede bogholderiopgaver og ønsker at arbejde i en vækstorienteret virksomhed, hvor dine muligheder er store.

Vi tror på, at udvikling gennem ansvar er nøglen til et meningsfyldt arbejdsliv, og lægger stor vægt på at skabe en moderne arbejdsplads, hvor alle føler sig velkomne og værdsatte. Samtidig har vi en passion for at udvikle og forbedre os, både som virksomhed og som individer.

Vi har et uformelt arbejdsmiljø, en flad ledelsesstruktur samt gode arbejdskolleger, der altid er klar med en hjælpende hånd.

Vores kunder består hovedsageligt af mindre og mellemstore erhvervsdrivende indenfor stort set alle brancher.

Du vil med reference til Office Manageren, få ansvar for følgende

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring, finans, debitor og kreditorstyring
  • Lønadministration
  • Regnskabsmæssige afstemninger
  • Årsafslutninger
  • Support til ledelsen
  • Juridiske dokumenter
  • Diverse ad hoc-opgaver


Krav til kvalifikationer:

  • Du er udlært indenfor kontor og økonomi
  • Du har 2- 3 års relevant erfaring fra lignende funktion
  • Du arbejder struktureret og trives med at tage ansvar for dine arbejdsopgaver
  • Du har en god forretningsforståelse samt en interesse i at være synlig i forhold til kunderne ved selvstændigt at planlægge, udføre og afslutte dine arbejdsopgaver
  • Du har gode kommunikationsevner og altid øje for både helheden og detaljen
  • Du har erfaring med e-conomic

Vi tilbyder:

  • En stilling på 30 – 37 timer
  • Løn i forhold til erfaring, kvalifikationer og uddannelse
  • Tiltrædelse snarest muligt

Vi holder samtaler løbende, så send os hurtigst muligt din ansøgning. Ønsker du yderligere informationer, kan du kontakte Karina Jakobsen på tlf.: 7370 7022.

Ansøgningen, CV m.m. sendes til kj@inca.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
INCA adm. ApS
Hospitalsgade 10
8900
Randers C
Tlf
73707020
Praktisk information
Oprettet
18-09-2023
Udløber
29-09-2023
Kviknummer
331575628
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Finans, forsikring og økonomi
Stillingsbetegnelse
Bogholder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed