I samarbejde med en spændende ordreproducerende virksomhed i Odense, søger vi en medarbejder til administration og regnskab.
Dine opgaver kan opsummeres således: Ordrebehandling, lønopfølgning, bogføring, vare- og ydelsesbestilling mv. Der er i virksomheden højt til loftet og forventning om selvstændig opgaveudførelse med stor frihed under ansvar.
Arbejdsopgaver
- Ordrebehandling
- Modtagelse, bekræftelse, behandling, udfærdigelse af produktionskort samt fakturering
- Bogføring
- Finans, debitor og kreditor bilag
- Bestilling af varer og ydelse
- Diverse ad hoc opgaver i og omkring kontoret
Faglige kvalifikationer
Du har erfaring med flere af ovenstående arbejdsopgaver og gerne fra en ordreproducerende virksomhed.
Du har en relevant uddannelse og gerne erfaring med NAV eller lignende ERP system.
Du er flydende i dansk - lidt engelsk er en fordel men ikke et krav.
Personlige kvalifikationer
Du er struktureret og går til opgaven med en selvstændig tilgang (efter oplæring). Du er stabil og har let til smil.
Andre kvalifikationer
Arbejdspladsen tilbyder et uformelt og hyggeligt miljø, hvor ordentlighed overfor hinanden vægtes højt. Der er korte beslutningsveje og plads til humor.
Lyder dette som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV til indehaver af JobTeam Odense, Søren Hemmersam på odensekontor@jobteam.dk
Jeg ser gerne en lønforventning fra dig i mailen.
Ved spørgsmål kan du henvende dig på ovenstående mail eller telefon: 93632388.