Kom og bliv en del af en spændende arbejdsplads med højt fagligt niveau samt sjove og meningsfulde opgaver. Vi tilbyder en fagligt udviklende stilling, hvor du skal have mod på at løse opgaver, der spænder fra central rådgivende funktion i forhold til patientkommunikation til generel projektledelse med et kommunikationsperspektiv samt opgaver i specialiserede systemer.
Vi lægger vægt på, at du har erfaring med kommunikationsopgaver generelt - og gerne borgerrettet, og at du er hurtig til at sætte dig ind i webbaserede systemer. Måske har du endda arbejdet i en tilsvarende stilling på et andet hospital.
Dine opgaver
- Projektledelse og kommunikationsrådgivning i relation til patientkommunikation
- Rådgivning og support til afdelinger om indkaldelser og patientinformationsmateriale
- Koordinering af sager vedr. skriftlig patientkommunikation med øvrige hospitaler i Region Hovedstaden.
- Ansvar for vejledning og koordinering af studenteropgaver vedr. patientkommunikation
- Support og rådgivning om indhold til info-tv i venteværelser
- Projektledelse og kommunikationsrådgivning i relation til rekruttering og fastholdelse
- Udvikling og produktion af kommunikationsmaterialer (plakater, foldere m.m.)
Du vil herudover skulle bidrage til den generelle og tværgående udvikling af Rigshospitalets kommunikation, herunder i tæt samarbejde med kommunikationsafdelingens øvrige konsulenter.
Det er en fordel, hvis du - har relevant kommunikationsmæssig baggrund og erfaring
- har generelle kompetencer inden for kommunikationsrådgivning og projektledelse
- er lærenem og hurtig til at få overblik over nye systemer. Det er et plus, hvis du har erfaring med ét eller flere af Region Hovedstadens systemer: PIM, Sharepoint m.fl.
- er systematisk, selvstændig, opsøgende, serviceminded og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper.
Yderligere oplysninger I Kommunikation & Presse er vi ca. 20 kommunikationskonsulenter og journalister, som løser en varieret opgaveportefølje for hele hospitalet herunder centre og afdelinger.
Din daglige arbejdsplads er på Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø.
Stillingen er på 37 timer ugentligt med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt og gerne medio marts 2023. Send en kortfattet ansøgning med CV via vores online rekrutteringssystem.
Ansøgningsfrist er søndag den 12. februar 2023. Ansættelsessamtaler afholdes den 15. og 16. februar
. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Charlotte Freltoft Junge på telefon 23617347 eller stabschef Palle Jørgensen på telefon 29290893.