Gem annonce

Administrative medarbejdere med flair for kundesupport og IT-processer

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads

Aalborg, Nordjylland

Indrykket
09-10-2019
Kontakt
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads
Lauritzens Plads 1
9000
Aalborg
Tlf
72388136
Praktisk information
Oprettet
09-10-2019
Udløber
31-10-2019
Kviknummer
330103908
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Brænder du for at vejlede og hjælpe kunder og få en afvekslende hverdag med administrative opgaver og sagsbehandling? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.

En vekslende hverdag med administrative opgaver og registreringsafgift
Vi søger lige nu medarbejdere til styrkelse af de to administrative teams i vores leasingenhed. Vores nye kolleger skal arbejde med fejlrettelser og kundebetjening.

Dine opgaver
Som administrativ medarbejder i Motorstyrelsens leasingenhed vil du blandt andet komme til at varetage følgende opgaver:

  • Vejledning af virksomheder i brug af Motorregistret og tilknyttede procedurer
  • Vejledning og support ved telefoniske og skriftlige kundehenvendelser
  • Kommunikation, bl.a. ajourføring af procedurevejledning og standardbreve.
  • Administration og sagsbehandling i forbindelse med angivelse og afregning
  • Administrativ løsningssupport i forhold til Motorregistrets afregningsflow
  • Support til genberegninger
  • Support til egen enhed og andre enheder i Motorstyrelsen
  • Systemtest


Kundeorienteret og forståelse for sammenhængen mellem tal og IT-processer
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse fx kontoruddannelse, administrationsbachelor eller tilsvarende.

Motorstyrelsen prioriterer faglighed og ansvarlighed højt. Derfor er det vigtigt for os, at du har gode kommunikative evner på både skrift og i tale. Du er kundeorienteret og håndterer henvendelser fra borgere og virksomheder professionelt og imødekommende, og du formidler budskaber til kunder og interessenter med andre fagligheder end din egen.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har en god forståelse for tal- og IT-processer
  • har erfaring med sagsbehandling
  • er kompetent og effektiv i din problemløsning
  • kan omsætte teori til praksis


En af vores kerneværdier er samarbejde, og hos Motorstyrelsen bliver du en del af noget større. Du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger, både indenfor teamet og på tværs af organisationen.

Dit nye team
Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads i lækre omgivelser, hvor du er omgivet af dygtige kolleger, der vil hinanden. Du får gode muligheder for faglig udvikling, attraktive ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider og et job, der giver mening.

Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt, men har respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Vi løfter i flok, når der er behov for det, mens humoren og det jordnære er et gennemgående træk i vores kultur.

En ordentlig arbejdsplads, hvor du kan være med til at forme fremtiden
Med et job hos os bliver du en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Udviklingen og nye trends indenfor autobranchen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet.

I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.

Ansøgning og kontakt
Send ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest 31. oktober 2019. Tiltrædelse snarest og efter aftale.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til funktionsleder Lars Vestergaard på tlf. 72 37 35 85.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Om Motorstyrelsen
’Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer’.

Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde. Både når vi vejleder, og når vi kontrollerer.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads
Lauritzens Plads 1
9000
Aalborg
Tlf
72388136
Praktisk information
Oprettet
09-10-2019
Udløber
31-10-2019
Kviknummer
330103908
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Organisation, udvikling og rådgivning
Stillingsbetegnelse
Akademisk medarbejder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Gem annonce